Mazda na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie

LeadPhoto Mazda na Międzynarodowym Salonie Samochodowym  w Genewie
Powracając po raz pięćdziesiąty na genewski salon, Mazda przywozi ze sobą bogatą historię, godną renomowanego wydarzenia, którego pierwszą edycję zorganizowano w 1905 roku. Salon w Genewie był świadkiem wielu znamienitych premier motoryzacyjnych, w tym m.in. pamiętnego debiutu koncepcyjnej Mazdy MINAGI w 2011 roku, która stała się później podstawą do budowy pierwszego kompaktowego SUV-a Mazdy, czyli modelu CX-5. Europejscy klienci Mazdy mogli się wówczas po raz pierwszy przekonać, czym jest wielokrotnie nagradzany pakiet technologii SKYACTIV. Podczas tegorocznej edycji genewskiego salonu marka zaprezentuje zupełnie nową generację CX-5, której towarzyszyć będą dwa ważne dla Mazdy modele w odświeżonych wersjach na rok 2017 – Mazda CX-3 oraz Mazda2.
Content

Nowa Mazda CX-5

Nowy, kompaktowy SUV Mazdy reprezentuje kolejną generację rozwiązań opartych na koncepcji Jinba Ittai. Mazda CX-5 posiada pełny pakiet rozwiązań technologicznych SKYACTIV oraz pierwszy seryjny pojazd Mazdy przygotowany zgodnie z zasadami filozofii projektowej KODO – Dusza ruchu.
Model CX-5 dostępny będzie teraz z wyświetlaczem przeziernym head-up na szybie czołowej, czyli rozwiązaniem najczęściej spotykanym w klasie premium, oraz z jeszcze bardziej czytelnym ekranem konsoli środkowej, umieszczonym na szczycie deski rozdzielczej. Ponadto, liczne rozwiązania znacznie ograniczające poziom hałasu w czasie jazdy (odgłos pracy układu napędowego, szum asfaltowej nawierzchni i wiatru) pozwalają na swobodne prowadzenie normalnej rozmowy nawet podczas szybkiej jazdy.

Poczucie jakości

W odniesieniu do projektu nadwozia, Mazda postawiła na minimalizm i czystość formy, upraszczając linię KODO pierwszej generacji modelu. Masywna sylwetka nowej generacji CX-5 wyróżnia się szerszym rozstawem kół, bardziej pochylonymi przednimi słupkami oraz niżej poprowadzoną linią dachu i bocznego przewężenia.

Nowa Mazda CX-5 korzysta ze sprawdzonych jednostek napędowych oraz konstrukcji podwozia (technologie SKYACTIV) znanej z obecnej generacji modelu. Wprowadzając modyfikacje w tych obszarach, konstruktorzy Mazdy skupili się na poprawie dynamiki i reakcji samochodu oraz na wypracowaniu jeszcze wyższej wydajności paliwowej. W połączeniu z niezwykle precyzyjnym układem kierowniczym oraz licznymi rozwiązaniami z zakresu bezpieczeństwa jazdy (np. systemem G-Vectoring Control), układ napędowy i podwozie nowej Mazdy CX-5 sprawiają, że samochód prowadzi się niezwykle przewidywalnie i perfekcyjnie reaguje na komendy kierowcy, tym samym potęgując poczucie Jinba-Ittai u wszystkich osób na pokładzie.

Dzięki ulepszonej jakości – bliższej segmentowi premium – oraz prostocie obsługi, intuicyjnej funkcjonalności i przewidywalności na drodze, nowa Mazda CX-5 o klasę przewyższa pozostałych konkurentów w europejskim segmencie kompaktowych SUV-ów.

 

 

 

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!