Mazda ogłasza czwarty rok rozwoju

LeadPhoto Mazda ogłasza czwarty rok rozwoju
Mazda już czwarty raz z rzędu podwoiła sprzedaż w Europie, w której w 2016r zostało sprzedane prawie 240 000 tysięcy samochodów, co stanowi 12-procentowy wzrost w stosunku do 2015 roku*. To było prawie dwukrotnie tempo wzrostu rynku włączając zyski Japońskich rynków samochodowych z udziałem rynkowym 1,5%.
Content

Zakłady SUVs pozostawiły klientom ulubione modele tj: Mazda CX-5, który ponownie był najbardziej popularnym modelem w regionie wraz mniejszą Mazdą CX3, razem te dwa modele stanowią prawie połowę obrotów Europejskich.

Portugalia ogłosiła najwyższy wzrost wśród rynków krajowych w 2016r., z 80-procentowym wzrostem, podczas gdy sprzedaż we Włoszech zwiekszyła się do 53%. Irlandia tymczasem odnotowała 35-procetową podwyżkę, dzięki popytowi na kompaktową Mazdę 3 i flagowy model Mazdy 6, Belgia natomiast osiągneła 26-procentowy wzrost sprzedaży. W innych miejscach tj.: Czechy, Finlandia, Francja, Węgry, Polska, Słowacja, Hiszpania, Szwecji. Niemcy odnotowali prawie 9-procentowy wzrost, Wielka Brytania natomiast 2,4-procentowy, wyprzedzając niektóre rynki.

Kiedy rozważam 4 kolejne lata silnego wzorstu myślę przede wszsytkim o CX-5. Był to samochód, który rozpoczął obecną generację nagradzanych modeli Mazdy z Technologią Skyactive i KODO designs. Wkrótce stał się on numerem jeden wśród sprzedawanych modeli, pomimo tego, że jest to nasz najstarszy model w generacji line-up – powiedział Martijn ten Brink, wiceprezes sprzedaży i obsługi klienta Mazda Motor Europe. Więc jesteśmy optymistycznie nastawieni na rok 2017 i nadchodzącą premierę nowego CX-5. Kilka ulepszonych modeli są również w rozbudowie.

Mazda zaczęła Europejski rozwój Mazdy 6 i spadek Mazdy 3 z 2017, nowa Mazda MX-5 RF przybędzie wkrótce. Wiekszość nowych modeli posiadają w standardzie system GVC (G-Vectoring Control), nowy system opracowany wewnętrznie. GVC dynamicznie optymalizuje obciązenie kół, co zapewnia przyczepność do drogi, co przekłada się na większy komfort i mniejsze znużenie jak również lepszą obsługę I bezpieczniejszą jazdę. Technologia ta ma na celu rozwijanie koncepcji Jinba-Ittai “jedności konia i jeżdżca” w modelach Mazdy.

*Źródło dla wszystkich wartości: Dane wewnętrzne Mazdy

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!