Mitsubishi Attrage – nowy globalny model japończyków

LeadPhoto Mitsubishi Attrage – nowy globalny model japończyków
Rok po debiucie rynkowym modelu Attrage w Tajlandii, firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) stawia nowe wyzwanie przed tym 4-drzwiowym sedanem typu notchback - stworzonym w oparciu o Mitsubishi Space Star - wprowadzając go na rynki globalne.
Content

Attrage dzieli zaawansowaną architekturę z modelem Space Star, od którego jest o 53,5 centymetra dłuższy, zachowując jednocześnie wszystkie zalety swojego „kuzyna”, jak znakomite własności aerodynamiczne (współczynnik oporu powietrza Cx wynoszący 0,29) czy niską masę własną (od 885 kg, czyli zaledwie 40 kg więcej, niż w przypadku Space Star) przekładającą się na wysoką wydajność paliwowo-ekologiczną.

Kolejne zalety wynikające z zastosowania architektury Global Small to mały promień zawracania (4,80 m), doskonała widoczność do przodu, przestronne wnętrze (o 10 cm dłuższy rozstaw osi, wynoszący 2 555 mm), wysoki poziom bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego oraz duży bagażnik o pojemności 450 litrów.

Od stycznia 2014 roku model Attrage jest również oferowany przez Mitsubishi Motors Europe (MME) w Izraelu, gdzie w pierwszym półroczu sprzedał się w liczbie 1 720 egzemplarzy. W tym samym okresie Mitsubishi sprzedało tam 2 493 egzemplarze modelu Space Star, dzięki czemu Izrael jest obecnie trzecim, po Niemczech i Wielkiej Brytanii, największym rynkiem zbytu samochodów japońskiej firmy.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!