Mitsubishi ogłosi nową strategię marki

LeadPhoto Mitsubishi ogłosi nową strategię marki
Nowe samochody, nowa strategia marki i nowe globalne hasło komunikacyjne - Mitsubishi zaprezentuje ambitne zamierzenia podczas Salonu Samochodowego w Tokio.
Content

Kryje się za tym samochód, design i stylistyka oraz technologia, ale nowa propozycja to znacznie więcej.

Studium Mitsubishi e-Evolution Concept nie jest „tylko” kolejnym nowym samochodem, to przede wszystkim (nowy) początek kolejnego rozdziału w historii marki. Jest to ucieleśnienie nowej globalnej strategii oraz dowód ambicji MMC, by badać nową przyszłość – wewnątrz koncernu i poza nim.

Powrót wewnętrznej istoty marki Mitsubishi:

- Tradycja i renoma Mitsubishi 

- Osiągnięcia Mitsubishi w dziedzinie techniki i designu 

- Globalna strategia Mitsubishi 

- Więź Mitsubishi z swoimi klientami, stanowiącymi „Siłę Napędową” marki.    

Kolejnym krokiem jest udział w konferencji prasowej Mitsubishi Motors w czasie Salonu Samochodowego w Tokio, która będzie miała miejsce 25 października w kompleksie wystawowo-konferencyjnym Tokyo Big Sight. 

Z okazji 45. Salonu Samochodowego w Tokio MMC uruchamia specjalną stronę internetową ze specjalnym serwisem informacyjnym:
http://www.mitsubishi-motors.com/en/innovation/motorshow/2017/tms2017/

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!