Według statystyk brytyjskiego portalu Wizzle, zajmującego się pośrednictwem w sprzedaży samochodów, czas jaki mija od momentu wystawienia oferty do znalezienia nabywcy używanego auta jest silnie uzależniony od jego marki. Lexusy sprzedają się jak ciepłe bułeczki, najwięcej kłopotów ze sprzedażą swego samochodu mają posiadacze Citroenów.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki
AUTORANKING.PL S.A. realizuje projekt pt.: Wdrożenie platformy B2B w celu rozwoju portalu autoranking.pl poprzez optymalizację procesów biznesowych
z partnerami z branży motoryzacyjnej, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013,
Działanie 8.2 Wspieranie wdrożenia elektronicznego biznesu B2B, oś priorytetowa 8: Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki.
Czas trwania projektu: sierpień 2014 – marzec 2015
Numer umowy o dofinansowanie: UDA-POIG.08.02.00-30-048/14-00