Nissan Juke po liftingu dostępny latem

LeadPhoto Nissan Juke po liftingu dostępny latem
Już latem bieżącego roku w Europie rozpocznie się sprzedaż nowego Nissana Juke, który nie tylko przeszedł lifting, ale także został wzbogacony w nowe opcje wyposażenia. Osoby, które zdecydują się na odnowionego Juke’a będą mogły wybrać spośród poszerzonej gamy silników na przykład turbodoładowane jednostki benzynowe: 1.2 DIG-T oraz zmodernizowany 1.6 DIG-T.
Content

Dzięki swojej wyjątkowej stylistyce i zaawansowanym technologiom, Juke stał się swego rodzaju ciekawostką w swoim segmencie. Oferuje on bowiem oryginalny styl (który nie pozostawia obojętnym), przyzwoite osiągi i bogate wyposażenie przyniosło sukces w postaci 500 000 egzemplarzy sprzedanych od początku obecności modelu na rynku.

Model, pomimo kontrowersyjnej stylistyki, zyskał swoich miłośników, których z pewnością ucieszy fakt, iż Nissan otwiera nowy rozdział w historii modelu Juke. Po nieco ponad trzech latach od stworzenia koncepcji crossovera w segmencie B, Nissan wprowadza na rynek model Juke w nowej, zmodernizowanej odsłonie.

Ten jedyny w swoim rodzaju pojazd na rynku małych crossoverów przeszedł lifting i już wkrótce będzie dostępny w nowej, ulepszonej wersji na europejskim rynku. W ramach prac nad odświeżeniem modelu, opracowano dla niego szereg modyfikacji stylistycznych, nowe silniki, nowe technologie oraz bogaty program personalizacji.

Wśród zmian należy wymienić lifting przodu i tyłu, turbodoładowany silnik 1.2, zmodernizowany silnik 1.6 DIG-T, nowe obręcze kół ze stopów metali lekkich, zaawansowane wyposażenie, w tym nowy system audio, system NissanConnect najnowszej generacji, pełniący rolę interfejsu między kierowcą a pojazdem, pakiet Safety Shield, system Nissan Dynamic Control oraz otwierany, panoramiczny szklany dach oferowany jako opcja.

Modyfikacje bagażnika przyniosły powiększenie jego pojemności o 40% (do 354 litrów) w odmianach z napędem na przednią oś, a w ramach nowego programu personalizacji Nissan Design Studio klientom zaoferowano paletę nowych kolorów oraz motywów indywidualizacji wnętrza i nadwozia.

Zgodnie z danymi producenta, Juke jest bestsellerem w segmencie B, wyprzedzając wszystkich bezpośrednich rywali. 135 000 z łącznej liczby ponad 500 000 sprzedanych egzemplarzy przypadło na 2013 rok. Dla sporej grupy nabywców Juke jest pierwszym samochodem tej marki.

Zgodnie z badaniami konsumenckimi przeprowadzonymi przez producenta, 82% sprzedaży trafia do osób, które wcześniej nie jeździły Nissanami, co oznacza, iż prawdopodobnie Juke przekonuje do marki dotychczasowych klientów konkurencji, ale z powodzeniem wyprzedza pod tym względem średnią w segmencie B. Ponadto wielu nowych właścicieli modelu Juke przesiada się do niego z większych samochodów.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!