Nissan rozszerza współpracę z UEFA

LeadPhoto Nissan rozszerza współpracę z UEFA
Nissan Motor Co., Ltd. potwierdził przedłużenie globalnej współpracy z UEFA Champions League o trzy lata, między innymi w zakresie Superpucharu UEFA. Legendarny zawodnik Gareth Bale uczcił ten komunikat, przygotowując niespodziankę dla grupy uczniów w Madrycie w Hiszpanii.
Content

Zgodnie z umową, zawartą jeszcze przed pierwszym meczem sezonu 2017/2018 UEFA Champions League, japoński producent pozostanie oficjalnym partnerem ligi co najmniej do sezonu 2020/2021 włącznie. Współpraca z UEFA Champions League, trwająca od sezonu 2014/2015, pozostaje największą inwestycją Nissana w sponsorowanie sportu.

UEFA Champions League niezmiennie jest najchętniej oglądanym corocznym turniejem sportowym na Ziemi, a każdy sezon gromadzi przed telewizorami ponad 3,6 mld kibiców. Finał UEFA Champions League w 2017 roku, w którym Real Madryt pokonał Juventus i po raz jedenasty wygrał ten turniej, oglądało na całym świecie ponad 160 milionów widzów — to więcej niż w przypadku jakiejkolwiek innej dorocznej imprezy sportowej.

Ekscytujące innowacje to podstawa wszystkich działań podejmowanych przez Nissana, a nasza współpraca z najbardziej fascynującym turniejem sportowym na świecie, trwająca już od trzech lat, jest kluczowym elementem tego podejścia — powiedział Roel de Vries, wiceprezes i globalny dyrektor ds. marketingu w firmie Nissan. Cieszymy się, że przez kolejne trzy sezony będzie ona najważniejszym punktem naszej globalnej strategii marketingowej. Współpraca ta okazała się wielkim sukcesem i przysporzyła nam dodatkowego zainteresowania ze strony klientów.

Zgodnie z nową umową Nissan zachowuje szerokie prawa związane z meczami UEFA Champions League, a także dostęp do innych wyłącznych praw, takich jak organizacja akcji Center Circle Carrier, w której młodzi fani futbolu wnoszą kultowy emblemat UEFA Champions League na linię środkową boiska przed każdym meczem, oraz pomeczowe akcje „Goal of the Week” realizowane w mediach cyfrowych.

Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu w UEFA Events SA, tak skomentował zawartą umowę: Cieszymy się z kontynuacji współpracy z Nissanem po bardzo udanym pierwszym cyklu. Stanowi ona integralny element naszych relacji ze sponsorami i ma nieoceniony wkład w promocję turnieju na poziomie globalnym. Renoma marki UEFA Champions League z roku na rok konsekwentnie się umacnia, a turniej jest okazją dla takich marek, jak Nissan, do nawiązywania więzi z kibicami piłki nożnej na całym świecie oraz ich aktywizacji.

Współpraca z UEFA Champions League ma zasadnicze znaczenie dla powodzenia naszej misji zdobycia pozycji najbardziej pożądanej marki azjatyckiej w Europie. Na najbliższe lata przygotowaliśmy ambitne plany dotyczące produktów i przełomowych technologii, a współpraca z najbardziej emocjonującym sportowym wydarzeniem jest dla nas doskonałą platformą do zacieśniania więzi z odbiorcami naszych produktów oraz promowania marki. Jestem zafascynowany innowacyjnością naszych wspólnych przedsięwzięć z UEFA w zakresie dostarczania emocji fanom i kibicom — powiedział Jean-Pierre Diernaz, wiceprezes ds. marketingu w Nissan Europe.

Współpraca z UEFA Champions League to kolejny przykład zaangażowania firmy Nissan w przedsięwzięcia wzbudzające największe emocje wśród kibiców sportowych. Nissan jest również partnerem Międzynarodowej Rady Krykieta, City Football Group, Kanadyjskiej Ligi Futbolu oraz Heisman Trust i Heisman Trophy.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!