Novak Djokovic ambasadorem Peugeota

LeadPhoto Novak Djokovic ambasadorem Peugeota
Peugeot wybrał na swojego międzynarodowego ambasadora Novaka Djokovica, ikonę światowego tenisa. Decyzja ta potwierdza i umacnia strategię prowadzoną przez Peugeot w dziedzinie tenisa, i to w jubileuszowym roku 30-lecia współpracy z turniejem Roland Garros – French Open.
Content

O podjęciu współpracy zadecydowała światowa sława Novaka Djokovica, a w szczególności jego popularność w Chinach, które są największym rynkiem samochodowym na świecie.

Tenis jest jedną z dziedzin, w którą PEUGEOT angażował się od bardzo dawna, o czym świadczy 30-lecie współpracy pomiędzy marką a turniejem Roland Garros – French Open.

Podpisana z Novakiem Djokovicem trzyletnia umowa o współpracy pozwala na wykorzystywanie jego wizerunku przez wszystkie piony marki, we wszystkich mediach i na całym świecie. Logo PEUGEOT pojawi się na lewym rękawie koszulki noszonej przez Novaka Djokovica podczas wszystkich turniejów, w których weźmie udział.

Wybór Novaka Djokovica na ambasadora marki był oczywisty. Numer 2 światowego tenisa jest uosobieniem wartości PEUGEOT: Wysokich wymagań, Stylu i Emocji.

Novak Djokovic oświadczył: „Cieszę się, że mogę reprezentować sławną i znaną na całym świecie francuską markę, mającą ponad 200-letnie doświadczenie w produkcji samochodów. W moich oczach PEUGEOT jest uosobieniem francuskiej elegancji, wyrafinowania oraz pewnego stylu życia.”

Novak Djokovic rozpocznie swój sezon podczas turnieju Australian Open.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!