Po ubiegłorocznych rekordowych wynikach sprzedaży, które ogłosiła w ubiegłym miesiącu Dacia, producent zapowiada wprowadzenie na rynek Logana MCV Outdoor. Model zostanie zaprezentowany na Salonie Samochodowym w Genewie.
Po doskonałym roku 2016, nowościach, jakie pojawiły się w ofercie w ciągu ostatnich miesięcy i absolutnie rekordowych wynikach sprzedaży Dacia przygotowuje się na kolejne sukcesy. Nowy Logan MCV Outdoor, który wygląda jak terenówka, to bardzo pojemne kombi przystępnej cenie. W ciągu zaledwie 12 lat Dacia zdobyła mocną pozycję, pozyskując na całym świecie ponad 4 milionów klientów, tworzących aktywną społeczność. Wkrótce będzie miała podobną liczbę fanów na Facebooku – powiedział Jean-Christophe Kugler, dyrektor ds. operacyjnych na Europę w Grupie Renault. Gama wersji Stepway, która w Polsce będzie się nazywać Outdoor z dużym sukcesem podbiła serca klientów wyglądem kojarzącym się ze stylem crossoverów.
Nowy Logan MCV Outdoor to samochód o nowoczesnej stylistyce, wyposażony we wszystkie nowości, jakie pojawiły się w tym modelu pod koniec 2016 roku. Wygląd rasowej terenówki zawdzięcza zwiększonemu o 50 mm prześwitowi, przedniej i tylnej osłonie podwozia, grillowi w stylu Dustera, osłonom dolnej części nadwozia i specjalnemu wystrojowi wnętrza. Jest wyjątkowo pojemny i funkcjonalny. Nowy Logan MCV Outdoor posiada wszystkie atuty Logana MCV, w tym obszerną kabinę i pojemny bagażnik – jeden z największych na rynku.
Salon genewski będzie dla Dacii okazją do zaprezentowania nowej serii limitowanej Outdoor, dostępnej w modelach Sandero, Dokker, Lodgy, a obecnie również Logan MCV i Duster. Nazwa serii różni się w zależności od kraju, w Polsce będzie to Outdoor. Nowa seria wyróżnia się specjalnie opracowanymi dla niej kolorami nadwozia (szarym Islande dostępnym we wszystkich modelach i pomarańczowym Ocre dostępnym wyłącznie w Sandero Stepway), nowymi kołami, wnętrzem kabiny w pomarańczowo-miedzianej kolorystyce (obramowanie panelu czołowego konsoli, nawiewów, przeszycia dywaników i tapicerki) oraz tapicerką wykonaną z dwóch różnych materiałów.
Nowości te mają za zadanie przyczynić się do zwiększenia rekordowej sprzedaży uzyskanej w 2016 roku. W 2016 roku Dacia sprzedała 584 219 samochodów w 44 krajach, osiągając wzrost sprzedaży o 6%. Wzrost ten dotyczy wszystkich regionów świata, gdzie są sprzedawane samochody marki, a w 28 krajach odnotowano rekordowy poziom sprzedaży lub udziałów w rynku.