Sławny aktor, który zyskał ogromną popularność również w sieci, dzięki legendzie jego niezniszczalnego bohatera, z dużą dozą humoru ucieleśnia wartości marki Fiat Professional: determinację, solidność, niezawodność, dynamizm i bliskość.
Aktor poprzez swoje spektakularne i nieco przesadzone akcje osadzone w różnych środowiskach pracy, wciela się w bohatera, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych i który tylko dzięki swojej obecności osiąga wszystkie cele zawodowe. Z kolei pracownik, który nie może liczyć na ponadprzeciętne talenty Chucka Norrisa wie jednak, że może polegać na pełnej gamie samochodów Fiata Professional, mogących sprostać każdemu zawodowemu wyzwaniu, gwarantując pełną satysfakcję Klienta. W ten sposób rozwija się stale zaskakujący format, którego celem jest wspieranie ofert handlowych marki na wszystkich rynkach. Koncepcja oparta jest na stwierdzeniu „Be Chuck or be Pro", co oznacza, że istnieją jedyne dwa sposoby, by prawdziwy profesjonalista stanął na wysokości zadania.
W filmie poświęconym gamie Ducato ukazywane są filmy akcji, dzięki którym aktor stał się sławny tak, aby docenić pozycję lidera samochodu, który sam w sobie stał się legendą w świecie samochodów dostawczych. Humor przeradza się w prawdziwe kino akcji, w którym bohater memów sam staje się samochodem. Ducato, bestseller gamy i lider w sprzedaży na wielu rynkach, jest jedynym samochodem, na który może zdać się Chuck Norris, kiedy oczekuje wielkich rezultatów. Fabuła i atmosfera są jak w filmie akcji, w którym cała gama Ducato jest ścigana przez gang motocyklistów i w tej ekstremalnej sytuacji prezentuje się w całej okazałości jej wszechstronność.
Kampania reklamowa została wyprodukowana przez Filmmaster Production, jej pomysłodawcą jest agencja Leo Burnett, a reżyserem Markus Walter. Filmom, które ukażą się zarówno w telewizji, jak i online, towarzyszy kampania w radio, prasie i mediach społecznościowych.