Nowa strategia sprzedaży i marketingu Mercedesa

LeadPhoto Nowa strategia sprzedaży i marketingu Mercedesa
Każda zmiana dokonująca się dzisiaj jest motorem sukcesu jutro. Zgodnie z tą maksymą Mercedes-Benz dokonuje zmian w obszarze marketingu i sprzedaży i prezentuje strategię wzrostu "Mercedes-Benz 2020"
Content

W ramach strategii wzrostu Mercedes-Benz 2020 konsekwentnie rozwijamy marketing i sprzedaż. Sposoby na kontakt z Mercedes-Benz są tak różne, jak różne są preferencje naszych klientów. Aby im sporstac, musimy zadbać, by kontakt z marką był jeszcze bardziej atrakcyjny, zwłaszcza dla nowych, młodszych grup nabywców. Dotyczy to również rozwiązań bezpośrednio skierowanych do ich środowiska, opartych na innowacyjnych, zróżnicowanych formach sprzedaży. Jednocześnie systematycznie włączamy elementy on line we wszystkich obszarach kontaktu z klientem. Naszym dealerom proponujemy internetowe rozwiązania komunikacyjne, gotowe do błyskawicznego wdrożenia - powiedział Schmidt w trakcie prezentacji "Mercedes-Benz 2020 - Best CustomerExperience".

Nowe profile zawodowe w zespołach sprzedawców

Mobilny asystent sprzedazy to nowy profil zawodowy Mercedes-Benz W ten sposób marka dostosowuje personel do postępującej cyfryzacji i zmieniających się potrzeb Klientów (24/7). Jednym z przykładów są doradcy mobilni, wykorzystujący mobilny Internet. Wizyta i doradztwo będą mogły odbywać się w codziennym środowisku Klienta, doradcy elastycznie ustalą z nim termin jazdy próbnej i przekazania pojazdu. Pierwsi mobilni asystenci są już do dyspozycji Klientów w Warszawie – w Stacji Warszawa na Powiślu.

Do końca roku, we współpracy z placówkami w Hamburgu i w Warszawie (Stacja Mercedes), powstną mobilne centra Mercedes-Benz Connection Online. Sklepy internetowe zapewnią dostęp do istotnych informacji na temat opinii użytkowników o cyfrowych kanałach sprzedaży, pozwalających zamówić oraz sfinansować zakup samochodu "zawsze i wszędzie". Dealerzy Mercedes-Benz pozostają aktywni w końcowej fazie sprzedaży oraz w trakcie późniejszej obsługi serwisowej i zachowają najważniejszą rolę w kontaktach z klientem.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!