Nowa usługa Citroena - Co-experience

LeadPhoto Nowa usługa Citroena - Co-experience
Obecnie klienci coraz częściej wymieniają się doświadczeniami. Citroën przechodzi więc do nowego etapu: po uruchomieniu usługi Citroën Advisor Marka proponuje swoim potencjalnym klientom możliwość przetestowania modelu Citroëna, który zamierzają kupić, u osoby, który już taki model posiada.
Content

Rewolucja cyfrowa sprawiła, że dzielenie się doświadczeniem stanowi nowy rodzaj zachowania przy podejmowaniu decyzji o zakupie, a tym samym zmienia tradycyjny model kupowania. Citroën, wierny zasadzie „Inspired by you”*, zdecydował się poszerzyć doświadczenie klienta o nową usługę jazd testowych pomiędzy prywatnymi użytkownikami: „Citroën Co-Expérience”.

Ideą jest bezpośrednie skontaktowanie potencjalnego klienta, który chce kupić model marki Citroën, z klientem, ambasadorem marki, który jest właścicielem takiego modelu, w celu wypróbowania jego pojazdu.

Jakie są korzyści? Z perspektywy klienta zainteresowanego kupnem jest to gwarancja wiarygodnego i przejrzystego testu, bez udziału handlowca, tylko z podobnym do niego klientem. Taka bliskość będzie sprzyjać wymianie konkretnych opinii na temat sposobów wykorzystania pojazdu, uzyskania porad dotyczących użytkowania, itp. Dla osoby, która wyraża zgodę na udostępnienie do testów swojego Citroëna, jest to okazja do otrzymania bonusów za przeprowadzane testy. Jest to więc korzystne rozwiązanie typu „win-win” z realną wartością dodaną dla klientów i dla Citroëna, który, po wprowadzeniu programu Citroën Advisor, coraz szerzej wykorzystuje zaangażowanie różnych społeczności.

Marka wdraża tę nową usługę testów pomiędzy użytkownikami prywatnymi dla swojego miejskiego samochodu elektrycznego C-ZERO, wychodząc z założenia, że klient, który jest już jego użytkownikiem, potrafi najlepiej opowiedzieć o wykorzystaniu pojazdu elektrycznego, udzielić rad i rozwiać obawy związane z tym rodzajem napędu.

Citroën pozyskał również klientów ambasadorów modelu Berlingo.

Usługa ta jest uzupełnieniem tradycyjnej jazdy testowej, proponowanej przez salony sprzedaży, i będzie rozwijana obejmując inne modele gamy, w szczególności przyszłe pojazdy Marki, aby klienci z grupy „Early adopters”** mogli również stać się ich ambasadorami!

Nowa usługa, zaprezentowana w maju br. w Paryżu podczas 5. Campusu Citroëna na temat doświadczenia klienta, bazuje na francuskim start-upie Demooz, którego platforma internetowa umożliwia łączenie przyszłych nabywców produktu z jego obecnymi użytkownikami po to, żeby oprzeć się na ich opiniach i wypróbować produkt w rzeczywistych warunkach użytkowania.

Usługa „Citroën Co-Expérience” powstała w ramach prac Business Lab PSA , którego misją jest wypróbowywanie i przekształcanie nowych zwyczajów w świecie motoryzacji, między innymi dzięki współpracy ze start-upami.

*”Inspired by you”: inspirowany Tobą

**”Early adopters”: pierwsi nabywcy produktów nowo wprowadzonych na rynek

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!