Nowa wersja Toyoty C-HR

LeadPhoto Nowa wersja Toyoty C-HR
Toyota prezentuje model C-HR w limitowanej edycji Neon Lime, opracowanej wspólnie z JBL. Auto zdebiutuje podczas weekendu JBL Snow Party Event w Alpach Francuskich.
Content

Toyota C-HR Neon Lime zostanie wyprodukowana w liczbie 2 000 egzemplarzy. Edycja stworzona wspólnie z JBL ma podkreślać związek między Toyotą C-HR a muzyką. Obok fabrycznie montowanego, opracowanego specjalnie do tego modelu systemu JBL, Toyota C-HR Neon Lime otrzymuje 360⁰ JBL Music Experience Pack.

Nowy styl
Stylistyka Toyoty C-HR o ostrych krawędziach i mocnych przetłoczeniach została podkreślona specjalnym lakierem Neon Lime, który tworzy kontrast z czarnym dachem. Kompozycję uzupełniają 18-calowe, aluminiowe obręcze w matowym czarnym kolorze oraz smukłe światła LED. Wnętrze wykończone materiałami w czarnej tonacji - to m.in. sportowe fotele pokryte czarną skórą i alcantarą, zarezerwowane tylko dla tej wersji.

Wkrótce w salonach
Toyota C-HR Neon Lime jest napędzana układem hybrydowym czwartej generacji. Premiera Toyoty C-HR Neon Lime odbędzie się podczas JBL Snow Party Event, wydarzenia, łączącego narciarstwo z imprezami muzycznymi w klubie luksusowego hotelu. Impreza przeznaczona jest dla klientów marki i VIP-ów, dla których zagrają światowej sławy DJ-e. Limitowana edycja Toyoty C-HR trafi do sprzedaży w kwietniu 2019 roku.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!