Nowe Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

LeadPhoto Nowe Porsche 911 Turbo S Exclusive Series
Nowe Porsche 911 Turbo S Exclusive Series to najmocniejsze 911 Turbo S w historii. Coupé rozwija moc 446 kW (607 KM), jego produkcję ograniczono do 500 sztuk. Poza wzmocnionym o 27 KM silnikiem model różni się od „zwykłego” 911 Turbo S designem, zastosowaniem wysokiej jakości materiałów i luksusowymi detalami. Każdy egzemplarz jest wykańczany ręcznie w nowym zakładzie Porsche Exclusive Manufaktur w siedzibie firmy w Zuffenhausen. Ta przyfabryczna manufaktura, znana poprzednio jako Porsche Exclusive specjalizuje się w realizowaniu życzeń klientów i jednocześnie odpowiada za limitowane edycje sportowych aut Porsche.
Content

Mocniejszy silnik, jeszcze lepsze osiągi
3,8-litrowy bokser biturbo o sześciu cylindrach otrzymał zestaw wzmacniający, dzięki któremu jego maksymalny moment obrotowy wynosi 750 Nm i jest dostępny w zakresie 2250-4000 obr./min. W rezultacie model potrzebuje 2,9 s na sprint do „setki”, a granicę 200 km/h przekracza już po 9,6 s. Jego prędkość maksymalna wynosi 330 km/h. Zużycie paliwa nie odbiega od standardowej wersji i średnio wynosi 9,1 l/100 km, co odpowiada emisji CO2 na poziomie 212 g/km.

Standardowo 911 Turbo S Exclusive Series wyjeżdża z fabryki na kołach z lakierowanymi na czarno 20-calowymi obręczami z centralną śrubą. Felgi otrzymały staranne wykończenia w złotym kolorze Golden Yellow Metallic, nanoszone za pomocą nowej technologii laserowej. Zaciski hamulcowe ceramicznego układu hamulcowego PCCB na zamówienie lakierowane są na czarno, z logo Porsche w kolorze Golden Yellow Metallic.

Do wyposażenia standardowego należy sportowe zawieszenie z systemem Porsche Active Suspension Management (PASM) oraz pakiet Sport Chrono. Skrętna tylna oś oraz układ aktywnej redukcji bocznych przechyłów Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) poprawiają prowadzenie i zwiększają stabilność.

Wyjątkowy design
Lakier Golden Yellow Metallic oraz liczne elementy z włókien węglowych – wszystko to czyni 911 Turbo S Exclusive Series tak charakterystycznym. Sportowy wygląd samochodu podkreślają dwa karbonowe pasy przebiegające przez dach i maskę. Tylna partia nadwozia wyróżnia się skrzydłem z pakietu Turbo Aerokit, nowym zderzakiem, karbonowym wylotem powietrza i układem wydechowym z dwiema podwójnymi, czarnymi końcówkami ze stali nierdzewnej. Błotniki ozdobione zostały Emblematami Porsche Exclusive Manufaktur.

Autentyczna ręczna robota
Od ponad 30 lat klienci Porsche mogą korzystać z szerokiej oferty personalizowanych elementów i rozwiązań. Wraz z wprowadzeniem nowego limitowanego cyklu produkcyjnego producent sportowych aut rozpoczyna nowy rozdział: oddział Porsche Exclusive będzie teraz znany jako Porsche Exclusive Manufaktur. Specjalnością fabrycznego zakładu są modyfikacje samochodów Porsche na indywidualne zamówienie. Zakres usług obejmuje także doradztwo dla klientów, opracowywanie specjalnych opcji wyposażenia dla poszczególnych serii modelowych oraz ich limitowane edycje.

Ekskluzywny, dopasowany do samochodu chronograf Porsche Design
Po raz pierwszy Porsche Design prezentuje ekskluzywny zegarek, którego design koresponduje z elementami stylistycznymi limitowanej serii modelu Porsche. Łączy on charakterystyczne elementy czasomierzy Porsche Design z charakterem 911 Turbo S Exclusive Series. I podobnie jak w przypadku samochodu, jego produkcję ograniczono do 500 egzemplarzy.

Wysokiej jakości akcesoria
Design Exclusive Series klienci mogą docenić również poza samochodem – specjalnie dla nabywców limitowanej serii zaprojektowano zestaw skórzanych walizek Exclusive Series. Wizualne akcenty oraz wymiary jego poszczególnych elementów (dwie podręczne torby, torba codzienna oraz torba na marynarkę) perfekcyjnie pasują do przestrzeni bagażowej 911 Turbo S Exclusive Series.

Ceny i premiera rynkowa
Cena Porsche 911 Turbo S Exclusive Series w Polsce wynosi 1 285 200 zł z VAT. Rynkowa premiera modelu odbędzie się 8 czerwca 2017 r. Zegarek Porsche Design Chronograph 911 Turbo S Exclusive Series będzie dostępny w sprzedaży w Niemczech w cenie od 9950 euro. Czasomierz można skonfigurować zgodnie z indywidualnymi życzeniami podczas zamawiania pojazdu w Porsche Centrum. Pięcioelementowy zestaw do transportu bagażu kosztuje w Niemczech 5474 euro i jest oferowany w ramach kolekcji fabrycznej lub w ofercie Porsche Tequipment w dowolnym Porsche Centrum.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!