Zaktualizowane silniki
Silniki nowego Peugeot BOXERA zostały zmodyfikowane, aby spełniały nowe normy Euro 6.2. Oferta koncentruje się wokół nowej jednostki BlueHDi o pojemności 2.2 l, która zastąpiła dotychczasowy silnik 2.0 l i jest dostępna w kilku wyższych niż poprzednio wersjach mocy:
- 2.2 BlueHDi 120 KM (+10 KM) i 300 Nm momentu obrotowego
- 2.2 BlueHDi 140 KM (+10 KM) i 340 Nm momentu obrotowego
- 2.2 BlueHDi 165 KM (+5 KM) i 370 Nm momentu obrotowego (+20 Nm)
Wszystkie silniki są wyposażone w standardzie w system Stop&Start.
Lepsze wyposażenie
Wraz z aktualizacją silników Peugeot Boxer otrzymał także nowe odmiany wyposażenia. Wersja Grip jest dostosowana do poruszania się w trudno dostępnym terenie oraz do przewozu długich i ciężkich ładunków. W standardowym wyposażeniu auto otrzymuje:
o system Grip Control z funkcją Hill Assist i całosezonowe opony,
o ochronne nakładki na nadkola,
o przednie i tylne chlapacze,
o wzmocnione zawieszenie,
o osłona stalowa pod silnikiem,
o alarm dźwiękowy ostrzegający otoczenie w trakcie manewru cofania,
o pakiet siedzeń „Komfort”.
Poziom wyposażenia Grip jest dostępny tylko w wersjach wzmocnionych „435”.
Wersja Asphalt jest przeznaczona dla użytkowników biznesowych pokonujących długie trasy, dla których najważniejszy jest komfort i bezpieczeństwo. Oferuje w standardzie:
o nawigację,
o system monitorowania pasa ruchu,
o system monitorowania ograniczeń prędkości i znaków zakazu,
o automatyczne przełączanie świateł,
o Active Safety Brake,
o Distance Alert,
o pakiet „Widoczność (czujnik deszczu i zmierzchu)”,
o manualną klimatyzację,
o uchwyt do smartfona i wspornik tabletu,
o port USB,
o radar cofania,
o pakiet siedzeń „Komfort”.