Nowy Doblò Cargo „najlepszy do pracy”

LeadPhoto Nowy Doblò Cargo „najlepszy do pracy”
2 lutego 2014 roku odbyła się premiera nowego Doblò Cargo. Czwarta generacja modelu marki Fiat Professional, który oferuje większą funkcjonalność, większą wydajność i większą wartość. To właśnie te założenia przyświecały marce Fiat Professional podczas projektowania auta, które plasuje się u szczytu swojej kategorii.
Content

Po debiucie na Międzynarodowym Salonie w Hanowerze w 2014 roku, nowy Doblò Cargo prezentuje się szerokiej publiczności z odnowioną stylistyką nadwozia i wnętrza samochodu. Tak samo jak w poprzedniej generacji, pojemność i ładowność nowego Doblò Cargo plasują go u szczytu swojej kategorii. 

Jednym z założeń, w oparciu o które powstał nowy samochód Fiat Professional, to uzyskanie maksymalnych osiągów. Udało się to poprzez poprawę charakterystyki wartości momentu obrotowego podczas jazdy po mieście (nawet o 40%).

Dodatkowo, nowy Doblò Cargo zapewnia lepsze prowadzenie i komfort jazdy w swojej kategorii, przede wszystkim dzięki dwuwahaczowemu, niezależnemu, tylnemu zawieszeniu typu Bi-link (element niespotykany w tym segmencie samochodów). Ponadto, gama poszerza się o nową wersję „EcoJet", w której montowane są silniki 1.3 Multijet II o mocy 90 KM i 1.6 Multijet II o mocy 105 KM. Wersje te łączą niskie zu­ży­cie pa­li­wa z ograniczonymi kosz­ta­mi ob­słu­gi (mniejsze nawet o 15%).

Znacząca zmiana pod względem funkcjonalności i osiągów, połączona z rozwojem ukierunkowanym na poprawę „TCO" (całkowitego kosztu użytkowania) - przyczyniają się do tego, że nowy Doblò Cargo jest samochodem niezawodnym, wyróżniającym się większą wartością dla Klienta Fiat Professional.

W zależności od rynku, gama składa się z czterech wersji nadwozia (Cargo, Kombi, Work Up i podwozie do zabudowy), dwóch wariantów wysokości dachu i dwóch długości rozstawu osi. Do wyboru jest sześć silników turbodiesel - 1.3 MultiJet II (75 i 90 KM), 1.6 Multijet II (100 i 105 KM), 1.6 Multijet II o mocy 90 KM ze zrobotyzowaną skrzynią biegów i 2.0 Multijet II o mocy 135 KM oraz trzy silniki benzynowe: 1.4 o mocy 95 KM, 1.4 TurboJet o mocy 120 KM i 1.4 TurboJet o mocy 120 KM (benzyna/metan). Jest to najszersza oferta w segmencie z wersjami i rozwiązaniami, które rozciągają się od furgonów po pojazdy specjalistyczne.

Tak, jak poprzednie generacje, nowy Doblò Cargo jest produkowany w zakładzie Tofaş w Bursie w Turcji, w jednym z najlepszych zakładów na świecie, o czym świadczy przyznanie mu Złotego Poziomu w ramach World Class Manufacturing.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!