Nowy dyrektor komunikacji Nissana

LeadPhoto Nowy dyrektor komunikacji Nissana
Paweł Powalski związany jest z branżą motoryzacyjną od ponad 10 lat. Przez ostatnie 4 lata pełnił funkcję marketing managera w polskim oddziale Nissana.
Content

Wcześniej, przez 7 lat pracował w regionalnej centrali Nissana w Budapeszcie prowadząc zespoły produktowe samochodów miejskich, sportowych, lekkich dostawczych oraz 4x4. Karierę w motoryzacji rozpoczął w 2003 roku u ówczesnego importera marki Nissan na Polskę.

W ramach struktury Nissan Sales CEE odpowiada za region Polski, Czech, Słowacji, Węgier i Ukrainy.

Paweł Powalski zastąpił na stanowisku dyrektora komunikacji Krzysztofa Kowalskiego, który postanowił opuścić firmę.

Nowo mianowany dyrektor jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku zarządzanie i marketing.

W wolnym czasie pływa na windsurfingu, jeździ na snowboardzie lub rowerze górskim. Największą jego pasją pozostaje motoryzacja i najnowsze rozwiązania z zakresu inteligentnej mobilności.

Ma 39 lat, żonę i trójkę dzieci.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!