Ten jeszcze nienazwany model - dwuosobowy roadster z otwartym kokpitem – będzie najnowszym w ofercie najwyższej serii supersamochodów Ultimate McLarena, do której należą także modele P1, Senna oraz Speedtail.
Ściśle limitowany do 399 egzemplarzy roadster będzie się różnił zarówno od McLarena Senny, jak również od modelu Speedtail.
Klasyczne proporcje roadstera, eleganckie, płynne linie nadwozia, podnoszone do góry drzwi – te wszystkie cechy według marketingu marki odzwierciedlają jeden cel tego samochodu: miłość do prowadzenia.
Chociaż nowy model został zaprojektowany bardziej z myślą o drodze niż o torze, to zgodnie z filozofią marki został skonstruowany w dużej mierze z włókna węglowego, stając się najlżejszym samochodem wyprodukowanym przez McLaren Automotive. Model będzie zasilany silnikiem V8 z dwiema turbinami, takim samym jak w McLarenie Senna.
“W McLaren Automotive stale przesuwamy granice, by dać kierowcom jak najczystszą, w pełni angażującą zmysły jazdę tak samo na drodze, jak i na torze. Nasze dwa obecne modele z serii Ultimate – Senna oraz Speedtail – oferują unikalne, ale też odmienne doświadczenia. Teraz najnowszy model Ultimate Series, roadster z otwartym kokpitem, przeniesie skoncentrowaną na prowadzeniu przyjemność z jazdy na nowy poziom.”
Mike Flewitt, CEO McLaren Automotive
Koszt zapowiadanego na koniec 2020 nowego modelu z serii Ultimate będzie się mieściła pomiędzy ceną McLarena Senny (750 tys. GBP) a Speedtaia (2,1 mln GBP).