Od czasu swojego rynkowego debiutu w 2007 roku Nissan Qashqai pozostawał liderem w segmencie crossoverów w Europie, zarówno w kontekście stylistyki, jak i jakości prowadzenia. Obecna generacja modelu przeszła gruntowną modernizację, podkreślającą jego wyjątkowy charakter. Wprowadzone zmiany skupiły się na czterech obszarach i obejmują uatrakcyjnioną stylistykę nadwozia, wyższą jakość wykończenia wnętrza, jeszcze lepsze właściwości jezdne oraz nowe technologie inteligentnej mobilności Nissana, poprawiające komfort i pewność prowadzenia.
Bestsellerowy crossover już na pierwszy rzut oka zwraca uwagę swoim dynamicznym wyglądem, którego głównym elementem jest front auta z najnowszą wersją motywu litery V oraz nowoczesnymi, w pełni LED-owymi, reflektorami. Wewnątrz pasażerowie otoczeni są nie tylko eleganckimi, wysokiej jakości materiałami, ale również dźwiękiem płynącym z nowego 8-głośnikowego systemu audio BOSE Premium. Nad bezpieczeństwem wszystkich podróżujących czuwają innowacyjne technologie, takie jak system automatycznego hamulca awaryjnego, rozpoznawania znaków drogowych czy ostrzegania o pojeździe w martwym polu.
Wiele z modyfikacji w nowym Nissanie Qashqai zostało wprowadzonych w oparciu o opinii i uwagi klientów. Z tego powodu kolejna generacja naszego flagowego modelu jeszcze lepiej trafia w gusta zarówno kierowców indywidualnych, jak i przedsiębiorców, co ma swoje odzwierciedlenie w znakomitych wynikach sprzedaży w Polsce. Poza dynamicznym wyglądem oraz innowacyjnymi technologiami bez wątpienia dodatkowym atutem jest również przewidywana przez firmę Eurotax wysoka wartość rezydualna, plasująca model w czołówce swojego segmentu rynku – powiedziała Dorota Pajączkowska, PR Manager marki Nissan w Polsce.
Wysokie wyniki sprzedaży nowej generacji modelu Qashqai mają swoje odzwierciedlenie również w pozycji marki na polskim rynku. W okresie styczeń – wrzesień 2017 r. Nissan zanotował wzrost rejestracji o 12%. W ostatnim miesiącu marka uplasowała się na 8. miejscu w Polsce, na drogi wyjechało 1 906 nowych pojazdów Nissana, co odpowiada 4,45% udziałów w rynku.