Nowy Renault Trafic - dostawczak dla biznesu

LeadPhoto Nowy Renault Trafic - dostawczak dla biznesu
Renault, lider na rynku lekkich samochodów dostawczych w Europie od 1998 roku, odnawia w lecie tego roku swój model Trafic.
Content

Jego kabina, stanowiąca prawdziwe „biuro na kółkach”, jest wyposażona w liczne elementy ułatwiające pracę w samochodzie, takie jak uchwyty na telefon i tablet, miejsce na laptop czy rozkładany stolik do pisania.

Nowa oferta silników, w której zużycie paliwa zostało obniżone nawet do 5,7 l/100 km, łączy niskie zużycie paliwa z wysokimi osiągami (moment obrotowy sięgający 340 Nm i 140 KM mocy). Użytkownicy zauważą, że średnie zużycie paliwa spadło o 1 l/100 km w porównaniu do Trafica II (aktualnej generacji modelu) o zbliżonej mocy. Strefa ładunkowa ma równie imponujące parametry. Trafic oferuje największą długość załadunku na rynku (4,15 m w wersji L2). Zachowano też wymiary i prostopadłościenny kształt nadwozia, tak ceniony przez klientów w modelu poprzedniej generacji.

Kabina została zaprojektowana od nowa. Może być obecnie wyposażona w nawet 14 schowków o łącznej pojemności użytecznej ponad 90 litrów, pozwalającej pomieścić rzeczy potrzebne w codziennej pracy. Nowoczesna stylistyka deski rozdzielczej, podkreślająca zaawansowanie technologiczne pojazdu, nawiązuje do kanonów samochodów osobowych. Znajdziemy też typową dla stylistyki Renault środkową konsolę, na której umieszczono przełączniki multimedialnego systemu oraz klimatyzacji. O wyraźnie wyższej klasie pojazdu świadczy pojawienie się chromowanych elementów wykończenia wokół środkowej konsoli, na gałce dźwigni zmiany biegów oraz wokół głośników, a także zamykanych schowków w desce rozdzielczej.

Gama jednostek napędowych obejmuje wyłącznie nowoczesne jednostki o pojemności 1,6 litra. Dwie słabsze o mocy 90 i 115 KM wyposażono w jedną turbosprężarkę o zmiennej geometrii. Jednostki o mocy 120 i 140 KM, po raz pierwszy w tej klasie pojazdów, otrzymały aż 2 turbosprężarki. Rozwiązanie to zapewnia płynniejsze rozwijanie mocy oraz znaczne obniżenie zużycia paliwa względem obecnie stosowanych jednostek o większej pojemności wspomaganych jedną turbosprężarką.

Nowy Trafic jest montowany w Sandouville. Renault wykorzystuje do produkcji swojej gamy samochodów dostawczych, trzy zakłady znajdujące się na terenie Francji.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!