Bogaty program i trzy poziomy jazd próbnych
Dla gości przygotowano bogaty program specjalny tak, by wzbudzić entuzjazm wśród uczestników w każdym wieku. Uczestnicy mogli wybierać off-roadowe jazdy próbne na trasach o trzech stopniach trudności z naturalnymi lub sztucznymi przeszkodami, w tym 10-metrowymi ścianami o nachyleniu powyżej 70%. Jeep Academy przygotowała szkolenia techniczne i praktyczne. Dostępne były również jazdy próbne na torze oraz atrakcje na świeżym powietrzu: kajaki, przeciąganie liny z samochodami Jeep oraz DJ Set by Radio Energy. W strefie głównej prowadzone były zajęcia dla całej rodziny, w tym BBQ Grilling Campus pod szyldem RÖSLE, pokazy i próby Canyon Bikes. Dla dzieci wyznaczone zostało miejsce do zabawy małymi SUV-ami Jeepa na pedały, zdalnie sterowanymi samochodzikami oraz rowerami Canyon.
Dla tych, którzy nie chcieli odmówić sobie emocji sportowej jazdy, Falken Tyre przygotowało coś specjalnego. 5 km trasa Ring po raz pierwszy dała możliwość zweryfikowania swoich umiejętności jazdy u boku profesjonalnego instruktora oraz przeprowadzenia podnoszących poziom adrenaliny testów za kierownicą najbardziej utytułowanego SUV-a w historii - Grand Cherokee SRT- w wersji o podwyższonych osiągach.
Jeep Compass: nowy kompaktowy SUV
Niewątpliwa gwiazda Camp Jeep, model Jeep Compass, nowy, kompaktowy SUV marki, udostępniony został do jazd próbnych na trasach otaczających Motzener See. Nowy model zadebiutuje w lipcu w salonach Jeepa, oferując połączenie wyjątkowych cech, w tym legendarnych, najlepszych w tej kategorii możliwości off-roadowych, autentycznego i nowoczesnego wzornictwa Jeepa, doskonałej dynamiki na drodze oraz zaawansowanych, przyjaznych użytkownikowi systemów łączności i bezpieczeństwa.
Video contest Zooppa
Podczas tego weekendu ogłoszono zwycięzcę video contest „Jeep Wave", zrealizowanego we współpracy z platformą Zooppa. Spośród trzech finalistów wygrał film, opowiadający o silnym związku pomiędzy miłośnikiem Jeepa, tzw. Jeepersem, a jego Jeepem. Film był emitowany od końca lutego na kanałach społecznościowych. Zaangażowanych w niego było ponad 600 twórców, którzy chcieli pokazać, w jaki sposób nowe pokolenia Millennialsów mogą spełniać rolę propagatora wartości jednoczących wszystkich użytkowników SUV-a marki Jeep.
Mopar® na Camp Jeep®
Na imprezie nie mogło zabraknąć firmy Mopar®, czyli oficjalnego partnera Jeepa®. Na stoisku Mopar®, w centralnej strefie Camp Jeep®, można było podziwiać Jeepa® Wranglera, wyposażonego w efektywny Mopar® One Pack. Pozwala on bezpiecznie zmierzyć się nawet z najbardziej ekstremalną jazdą off-roadową, mając jednocześnie 100% homologację do jazdy po drogach publicznych. Ponadto dostępny był również Mopar® Express Care, autoryzowany serwis zajmujący się pojazdami wszystkich marek Fiat Chrysler Automobiles i docierający do Klientów niezależnie od miejsca ich pobytu.
Mopar® Express Care oferuje szeroki zakres usług, w tym: przegląd i diagnostykę elektroniczną, przeglądy okresowe (filtry, hamulce, akumulator, żarówki, olej), przegląd klimatyzacji, wulkanizację, wymianę i naprawę szyb, odświeżanie wnętrza i montaż akcesoriów oryginalnych.