Odświeżona Giulietta na 2014

LeadPhoto Odświeżona Giulietta na 2014
Poprawiony model można było, po raz pierwszy, zobaczyć na niedawno zakończonym Salonie Samochodowym we Frankfurcie, już dziś nowy model trafia do salonów.
Content

Giulietta debiutowała na rynku w 2010 r. po 3 latach producent zdecydował się na lifting. Nowa kierownica, deska rozdzielcza oraz poprawione fotele - to wszystko sprawia, że wnętrze Alfy stało się bardziej luksusowe. Dzięki metalizowanej wstawce kierownica nie razi już morzem czarnego plastiku, a dwukolorowa deska rozdzielcza (dostępna jako opcja) ożywia wnętrze.
Zewnętrze zmiany ograniczono do minimum, pojawił się nowy grill oraz światła przeciwmgielne a klienci zyskali większą paletę kolorów do wyboru. Aby sprostać wymaganiom rynku wprowadzono wersję wyposażenia Impression, która pozycjonowana będzie na dole oferty. Dzięki temu udało się obniżyć cenę auta do 67 900 zł. Na wyposażeniu tej wersji znajdą się: klimatyzacja, słynny systemem zmiennych trybów jazdy Alfa D.N.A., który pozwala dostosować osiągi do stylu jazdy i potrzeb kierowcy w różnych warunkach pogodowych, z zapewniającym precyzję prowadzenia elektronicznym mechanizmem różnicowym Alfa Q2 i dynamicznym sterowaniem pojazdem VDC.
W gamie jednostek napędowych próżno szukać rewolucji, znajdziemy tu dobrze znane benzynowce 1.4 lub 1.75 turbo. W słabszym Dieslu podniesiono moc o 10 koni, dzięki czemu rozwija on, przy pojemności 2 litrów, 150 koni mechanicznych. Dwusprzęgłowa skrzynia TCT oferowano jest jako opcja do odmiany benzynowej i wysokoprężnej o mocy 170 KM.
Najdroższa wersja to usportowiona 235-konna benzynowa Quadrifolgio Verde. Jej cena przekracza 100 tys. złotych, ale jest porównywalna z konkurencyjnym Golfem GTI.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!