Opel ADAM i Insignia w czołówce

LeadPhoto Opel ADAM i Insignia w czołówce
Instytut badania rynku J.D. Power zajmuje się oceną jakości pojazdów i analizowaniem zadowolenia klientów. W badaniu VDS (Vehicle Dependability Study) — największej ankiecie zadowolenia nabywców samochodów w Niemczech — posiadacze samochodów byli pytani o jakość i niezawodność rocznych, dwuletnich i trzyletnich pojazdów.
Content

Kierowcy użytkujący modele Opel ADAM i Opel Insignia wystawili swoim pojazdom celujące oceny — najlepsze w odpowiednich segmentach. Wczoraj wieczorem w Kolonii, na uroczystości wręczenia nagród, zorganizowanej wspólnie z branżowym magazynem Auto Test, reprezentująca firmę Opel wiceprezes ds. jakości, Elvira Tölkes, przyjęła nagrody przyznane za zwycięski duet. Kolejną nagrodę odebrał Jürgen Keller, dyrektor ds. sprzedaży, marketingu i obsługi posprzedażnej w firmie Opel w Niemczech. Opel Ampera-e, samochód, którego zasięg elektryczny wynosi 520 kilometrów (według nowego europejskiego cyklu jazdy), zdobył tytuł Auto Test Winner 2017. Elektryczny Opel został nagrodzony jako najlepsza „innowacja techniczna” roku.

Na gali wręczenia nagród w Kolonii Elvira Tölkes powiedziała: Przykładamy bardzo dużą wagę do jakości samochodów dostarczanych naszym klientom. Ponadto z badań przeprowadzonych przez J.D. Power wynika, że Opel wyznacza standardy także pod względem niezawodności i trwałości w całym portfolio swoich produktów, począwszy od eleganckiego miejskiego ADAMA po Insignię. Cieszymy się zatem z otrzymania obu nagród.

Oprócz wysokiej jakości markę Opel wyróżnia także fakt, że udostępniamy najnowsze technologie tak wielu ludziom. Dobrym przykładem tego podejścia jest osobisty asystent łączności i usług Opel OnStar, a także nasza najnowsza rynkowa premiera, czyli rewolucyjny elektryczny Opel Ampera‑e. Nasz elektryczny samochód jest prawdziwym mistrzem zasięgu i bez wątpienia ważną innowacją, dlatego zasłużył na laur zwycięzcy plebiscytu Auto Test 2017 — dodał Jürgen Keller.

W tym roku, w ankiecie przeprowadzonej online, instytut J.D. Power zebrał opinie od 14 000 osób na temat ich doświadczeń związanych z posiadanymi samochodami. Pytania pogrupowano w następujących kategoriach: „jakość/niezawodność”, „wygląd” oraz „koszty eksploatacji”. Na podstawie wszystkich odpowiedzi opracowano ranking, którego liderem zostawała marka lub model z najmniejszą liczbą zgłoszonych usterek. J.D. Power przeanalizował łącznie 71 modeli samochodów.

Wspólne ogłaszanie laureatów nagród Auto Test i wyników ankiety zadowolenia klientów J.D. Power jest praktykowane od 2008 roku.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!