Opel Crossland X: nowy członek rodziny X-maniaków

LeadPhoto Opel Crossland X: nowy członek rodziny X-maniaków
Pojawienie się nowego samochodu w rodzinie jest zwykle bardzo ekscytującym wydarzeniem dla wszystkich domowników. Tym bardziej, jeżeli tym autem jest Crossland X – nowy, modny miejski crossover marki Opel. Jakie emocje budzi ten samochód i jak wpływa na codzienne życie, możemy od dziś zobaczyć we właśnie debiutującym, nowym polskim mini-serialu internetowym „X-mania”.
Content

Różne charaktery, temperamenty, preferencje – czy wszechstronny Crossland X spełni oczekiwania wszystkich członków wielopokoleniowej serialowej rodziny? Czy można wybrać swoje ulubione auto w salonie nie wychodząc z domu? O tym wszystkim będzie można się przekonać oglądając zabawne perypetie pozytywnie zakręconej rodziny X-maniaków.   

Świetną zabawę zapewnia doborowa obsada aktorska oraz błyskotliwe dialogi. W serialu występują: Bartek Kasprzykowski (Xawery), Krystyna Tkacz (Teściowa), Tamara Arciuch (Monika), Olga Kalicka (Daria) oraz Odeta Moro (Roxana). Autorem scenariusza jest Rafał Bryndal, który również użycza głosu postaci Teścia. Serial reżyserował Marek Lamprecht.  

Pierwszy odcinek serialu już można zobaczyć na kanale YouTube oraz na platformie internetowej x-mania.pl. Pozostałe osiem odcinków serialu „X-mania” będzie miało swoją premierę co tydzień w każdy poniedziałek o godz. 20:00.

Autorem koncepcji formatu jest agencja Pro Loko sp. z o.o., odpowiedzialna również za koordynację projektu, współpracę z gwiazdami oraz produkcję. Sponsorem serialu jest marka Opel. Projekt wspiera kampania reklamowa w Internecie, mediach społecznościowych oraz materiały promocyjne dostępne w salonach Opla. Za przygotowanie kampanii reklamowej projektu odpowiada agencja OS3, a zakup mediów zrealizował Dom Mediowy Carat Polska. 

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!