Październikowa dominacja Skody

LeadPhoto Październikowa dominacja Skody
Październik był rekordowym miesiącem pod względem udziału czeskiego producenta w rynku. Aż 16% wszystkich nowych aut, które wyjechały z salonów, nosiło logo tej marki.
Content

Możemy tu mówić o prawdziwej dominacji, zajmująca drugą pozycję Toyota sprzedała dwukrotnie mniej aut. Na trzecim miejscu uplasował się VW, lecz w przeciwieństwie do Toyoty i Skody, jego udział w rynku, w porównaniu do października 2012, zmniejszył się.

Za sukcesem Skody stoi odnowienie niemal całej gamy modelowej, oprócz zupełnie nowych Citigo i Octavii, odświeżono modele Superb i Yeti. Oferowano również korzystne upusty cenowe, które skusiły wielu klientów do przyjścia do salonów.

W październiku po raz pierwszy w historii ŠKODY zajęły jednocześnie pierwsze miejsca w czterech najważniejszych segmentach rynku: Citigo przewodzi wśród aut miejskich, Fabia – w klasie aut małych, Octavia – wśród kompaktów, a w klasie średniej pierwsze miejsce zajmuje Superb. Flagowa limuzyna ŠKODY w październiku po raz pierwszy na naszym rynku została liderem w tym segmencie zarówno wśród Klientów indywidualnych, jak i flotowych.

Podobne sukcesy marka notuje na całym świecie - podczas gdy wielu innych czołowych producentów notuje spadki wyników i zmniejsza swój udział w rynkach, ŠKODA nie poprzestaje w rozwoju. Sukcesy takie jak ten w Polsce to kolejny etap w drodze do osiągnięcia strategicznego celu, jakim jest przekroczenia pułapu półtora miliona sprzedanych samochodów w 2018 roku.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!