To już kolejne nasze samochody będące uzupełnieniem floty PepsiCo i kontynuacją kontraktu, którego realizacja rozpoczęła się prawie dwa lata temu, kiedy firma odebrała jednocześnie ponad 200 samochodów Renault. Cieszymy się, że nasze auta sprawdziły się w codziennym użytkowaniu – powiedział Tomasz Mróz, Dyrektor Sprzedaży Flotowej EAST.
Zmiana marki we flocie PepsiCo była podyktowana m.in. względami praktycznymi. Firma zdecydowała się na samochody o pojemniejszym przedziale bagażowym, które dają możliwość wygodnego i bezpiecznego przewożenia większej ilości towaru. Dużą rolę odegrały również względy bezpieczeństwa. Poza standardowymi systemami bezpieczeństwa, takimi jak poduszki powietrzne przednie i boczne oraz systemami kontroli trakcji, samochody zostały wyposażone w specjalne siatki oddzielające przewożony towar od kierowcy i pasażerów. Siatki są łatwo demontowalne i można je zamontować zarówno bezpośrednio za kierowcą po złożeniu tylnej kanapy, jak również za drugim rzędem siedzeń. Ponadto ważnym elementem okazały się niskie koszty TCO, na które wpływ miała wysoka wartość rezydualna oraz bardzo niskie spalanie silników dCi.
Na początku lipca Renault Polska przekazała PepsiCo kolejne 95 samochodów Renault Clio Grandtour w wersji 1.5 dCi o mocy 75 KM. Przekazane Renault Clio (wersja wyposażenia Alize), posiada m.in. klimatyzację, multimedialny ekran dotykowy z zestawem głośnomówiącym, tempomat, czujniki cofania, elektrycznie regulowane szyby przednie oraz elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne. Tak wyposażone samochody zapewniają bezpieczeństwo, komfort oraz ekonomię użytkowania.
Operacja logistyczna, tak jak poprzednio, odbyła się w miejscowości Ossa k/Rawy Mazowieckiej.