Peugeot 301

LeadPhoto Peugeot 301
Peugeot 301 oferuje nowoczesną stylistykę i wyposażenie starannie dobrane do oczekiwań klientów z różnych rynków. Model został zaprojektowany tak, aby trafić w gusta szerokiego grona odbiorców, poszukujących atrakcyjnego i przystępnego cenowo auta klasy sedan.
Content

Model 301 został przystosowany do użytkowania w każdych, nawet najtrudniejszych warunkach (kraje o gorącym lub zimnym klimacie, kiepski stan infrastruktury drogowej itd.). Dzięki nadwoziu o długości 4,44 m, pojazd oferuje obszerną kabinę pasażerską, wyprzedzając pod względem przestronności konkurencję z segmentu. Innymi słowy, 301 jest atrakcyjny dzięki:rekordowej ilości miejsca nanogi (121 mm), pojemnemu, 640-litrowemu bagażnikowi i szerokiej gamie rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa: systemy ESP i ABS, do czterech poduszek powietrznych, układ wspomagania awaryjnego hamowania oraz system mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX itd.

Dla Peugeot 301 przewidziano gamę najnowszych jednostek napędowych. Znajdą się w niej silniki benzynowe i wysokoprężne o mocy od 72 do 115 KM, spełniające oczekiwania szerokiego grona klientów z różnych regionów świata i mogące współpracować z ręcznymi, półautomatycznymi lub automatycznymi przekładniami. Są to: 1,2 VTi 53 kW (72 KM) z przekładnią manualną lub zautomatyzowaną, 1,6 VTi 85 kW (115 KM) z przekładnią manualną lub automatyczną i 1,6 HDi 68 kW (92 KM) z przekładnią manualną.

Kolorystyka i materiały

Aby podkreślić elegancki charakter modelu 301, przygotowano siedem odcieni lakieru: brązowy Rich Oak, brązowy Nocciola, niebieski Kyanos, szary Shark, szary Aluminium, biały Banquise oraz czarny Onyx. Dla wszystkich metalizowanych i niemetalizowanych lakierów dobrano odpowiednią kolorystykę wnętrza, dzięki czemu wszystko razem tworzy harmonijną stylistycznie całość. Kabinę można zamówić w dwóch odcieniach: jednotonowym Mistral (czerń), bądź jasnym, dwukolorowym Mistral / Lama.

Układ zawieszenia i felgi wszystkich wersji modelowych przystosowano do pracy w bardzo trudnych warunkach drogowych. Jeśli są one wyjątkowo trudne, model 301 można doposażyć w dolną osłonę silnika. W drzwiach zastosowano podwójne uszczelki, które mają zapobiegać przedostawaniu się kurzu i wilgoci do wnętrza, a także pozwalają na jego lepsze wyciszenie. Aby zagwarantować najwyższą wytrzymałość, montaż wielu elementów kabiny i nadwozia został przeprowadzony przy pomocy śrub. Dotyczy to w szczególności deski rozdzielczej, która posiada poprzecznicę z kątownikiem dla zwiększenia sztywności konstrukcji.

Rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa

Zależnie od rynku oraz wybranej opcji silnikowej, nowy Peugeot może posiadać układy stabilizacji toru jazdy (ESP) oraz zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS), system wspomagający awaryjne hamowanie, jak również światła awaryjne automatycznie włączające się podczas gwałtownego hamowania. Jednocześnie model 301 może być wyposażony w cztery poduszki powietrzne (przednie, kurtynowe i boczne przy przednich fotelach) oraz przednie pasy bezpieczeństwa z napinaczami.

Źródło: Peugeot

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!