Peugeot wzorem jakości obsługi klienta

LeadPhoto Peugeot wzorem jakości obsługi klienta
W tegorocznej edycji badania TNS Garage Quality Check 2013, audytowi poddano serwisy 14 popularnych marek odpowiadających za ponad 2/3 sprzedaży samochodów osobowych w Polsce. Zwycięzcą okazał się Peugeot.
Content

Inna francuska marka - Renault zajęła drugie miejsce, a na najniższym stopniu podium uplasował się Ford. W ramach projektu, ocenie poddano osiem głównych obszarów rozbitych na szczegółowe aspekty procesu obsługi klienta. Pod uwagę brano: telefoniczne umówienie na wizytę, elektroniczne umówienie na wizytę, proces przyjęcia do serwisu, oczekiwanie na zakończenie prac, wydanie i odbiór pojazdu, a także kontakt z klientem po wizycie, otoczenie serwisu oraz subiektywna ocena audytora. Dyrektor Generalny marki Peugeot - Sophie Passard podkreśliła, iż nagroda cieszy tym bardziej, iż w trudnej sytuacji na polskim rynku motoryzacyjnym, budowanie lojalności oraz satysfakcji aktualnych klientów, oraz przywiązanie ich do marki, jest dla Peugeot kluczowe.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!