Pierwszy elektryczny Defender

LeadPhoto Pierwszy elektryczny Defender
Elektryczny Range Rover Defender rozpoczął służbę w ogrodzie botanicznym Eden Projekt w Wielkiej Brytanii.
Content

Prezentowany pojazd znajdzie zastosowanie jako "napęd" dla 4 wagoników, z których każdy waży 3 tony i może pomieścić 15 pasażerów - zwiedzających ogród botaniczny. Pojazd został zaprojektowany tak, aby mógł pełnić całodzienną służbę bez konieczności doładowywania baterii. Ponadto dzięki modułowi szybkiego ładowania, Defender jest gotów do kolejnego dnia pracy po nocnym napełnieniu baterii. Koszt ładowania auta wynosi w przybliżeniu 2 funty (ok. 11 zł).
Jak przystało na Defendera, samochód posiada napęd na 4 koła zapewniający doskonałe możliwości terenowe. Rozwija maksymalną prędkość 112 km/h.
Jak twierdzą pracownicy ogrodu, samochód doskonale wpisuje się w idee Eden Projekt, zapewniając zerową emisję spalin i przyczyniając się do ochrony środowiska.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!