Pierwszy samochód hybrydowy typu plug-in firmy Opel

LeadPhoto Pierwszy samochód hybrydowy typu plug-in firmy Opel
Michael Lohscheller, dyrektor generalny firmy Opel, podczas konferencji prasowej oficjalnie otworzył stoisko Opla (D09 w Hali 8.0) na 67. Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie (czynnym codziennie do 24 września). Szef firmy Opel przedstawił trzy światowe premiery.
Content

Nasz nowy model Grandland X w wersji hybrydowej typu plug-in jest kolejnym znaczącym przykładem możliwości, jakie stwarza nam członkostwo w grupie PSA – powiedział podczas konferencji Lohscheller. To jest droga, którą będziemy konsekwentnie podążać.

Ważne miejsce na stoisku zajmuje także nowa flagowa wersja Opla Insignii. Dynamiczna odmiana GSi nawiązuje do długiej tradycji sportowych limuzyn Opla w specjalnej wersji, natomiast Country Tourer z napędem na wszystkie koła to propozycja dla poszukiwaczy przygód.

Trzy światowe premiery są kontynuacją największej ofensywy modelowej w historii firmy Opel. W tym roku wprowadziliśmy do naszej oferty ważne nowości, w tym elektrycznego mistrza zasięgu Amperę-e, crossovera Crosslanda X, rekreacyjnego Vivaro Life oraz sportowo-użytkowego Grandlanda X — wyjaśnił Michael Lohscheller we Frankfurcie. Jesteśmy dumni z przynależności do Groupe PSA. Razem stworzymy europejskiego czempiona. Będziemy do tego dążyć, nadal udostępniając niemiecką technologię jak największej grupie klientów, zgodnie z hasłem marki, które brzmi: Przyszłość należy do wszystkich.

Konferencję prasową można obejrzeć tutaj, a także na Facebooku i YouTube. Materiały wideo z najważniejszymi komunikatami będą również publikowane na Twitterze pod hasztagiem @OpelNewsroom.

Opel Grandland X: dynamiczny kompaktowy SUV na błyskawicznie rozwijający się rynek

Samochód jest wyposażony w ultranowoczesne systemy wspomagające kierowcę oraz podnoszące komfort jazdy: adaptacyjny tempomat z funkcją wykrywania pieszych, system automatycznego hamowania awaryjnego, system wykrywania senności kierowcy, zaawansowany asystent parkowania czy kamera 360° to tylko niektóre przykłady. Opel ponownie zaprezentował się jako lider technologii oświetlenia, wyposażając Grandlanda X w adaptacyjny system oświetlenia przedniego (AFL) z reflektorami LED. mokrej nawierzchni.

Ergonomiczne fotele z atestem AGR (Akcji na rzecz Zdrowych Pleców), podgrzewana kierownica oraz podgrzewane fotele z przodu i z tyłu to rozwiązania zapewniające najwyższy komfort. Dostęp do bagażnika z zewnątrz ułatwia tylna klapa, która otwiera się i zamyka, reagując na prosty ruch stopy pod zderzakiem. Jak zwykle w przypadku Opla kierowca i pasażerowie Grandlanda X mogą korzystać z najlepszego wyposażenia w zakresie łączności dzięki systemom IntelliLink najnowszej generacji z interfejsami Android Auto i Apple CarPlay, a także osobistemu opiekunowi kierowcy Opel OnStar z punktem dostępu do Internetu przez Wi‑Fi oraz nowymi usługami rezerwacji hotelu i wyszukiwania dogodnego parkingu

Opel Insignia GSi: ekstremalnie sportowa maszyna zapewniająca przyjemność z jazdy bez uszczerbku dla bezpieczeństwa

Nowy Opel Insignia GSi to sportowy model — dostępny z nadwoziem sedan, a w przyszłości także kombi. Dynamicznie zestrojone zawieszenie FlexRide w ułamkach sekundy dostosowuje się do stylu jazdy kierowcy oraz warunków drogowych, a nowe opcjonalne opony Michelin Pilot Sport 4 S na 20‑calowych obręczach kół z lekkiego stopu zapewniają doskonałą przyczepność. Inteligentny napęd na wszystkie koła z wektorowaniem momentu obrotowego to unikatowe rozwiązanie w tym segmencie.

Nową ośmiobiegową automatyczną przekładnią można sterować za pomocą manetek przy kierownicy, co zachęca do jeszcze aktywniejszego stylu jazdy. Typowe dla Insignii nowej generacji jest połączenie lekkiej konstrukcji z niskim środkiem ciężkości i 2‑litrowym turbodoładowanym silnikiem. Pozwala to uzyskać doskonałe wyważenie pojazdu i znakomity stosunek mocy do masy. Cechy te przekładają się na uzyskiwane osiągi.

Nowa Insignia GSi okrążyła Północną Pętlę Nürburgring szybciej niż mocniejsza Insignia OPC poprzedniej generacji — powiedział Volker Strycek, dyrektor ds. samochodów wyczynowych i sportu samochodowego, podsumowując przeprowadzony test. Stało się tak między innymi dlatego, że GSi sedan jest o 160 kilogramów lżejsza od analogicznej Insignii OPC z silnikiem 2.8 V6 Turbo. Jak sportowiec bez grama zbędnej tkanki tłuszczowej.

Opel Insignia Country Tourer: wytrzymały pancerz, wygodne wnętrze

Gamę Insignii na IAA uzupełnia Opel Insignia Country Tourer. To kolejna flagowa odmiana Insignii, zwracająca uwagę szczególnym, surowym urokiem i eleganckimi dodatkami.

20 milimetrów dodatkowego prześwitu, a także napęd na wszystkie koła z wektorowaniem momentu obrotowego Twinster oraz nowe pięciowahaczowe tylne zawieszenie kuszą, aby opuścić asfaltowe drogi. Mocne turbodoładowane silniki zapewniają dynamiczne osiągi.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!