Pisarz Joël Dicker w kampanii reklamowej "The DS Writer"

LeadPhoto Pisarz Joël Dicker w kampanii reklamowej "The DS Writer"
Wkrótce, bo już w pierwszym kwartale 2016 w polskich salonach pojawiają się nowy DS 4 i DS 4 Crossback. Z tej okazji marka rozpoczyna w Europie awangardową kampanię reklamową, zatytułowaną „The DS Writer”*.
Content

Zrealizowana we współpracy z agencją PUBLICIS la Maison, kampania doskonale wyraża postępowy charakter DS Automobiles, również poprzez wybór jej nowego ambasadora, którym został Joël Dicker - autor bestsellera „La vérité sur l’Affaire Harry Quebert”(„Prawda o sprawie Harry’ego Queberta”). Obejmie ona składający się z pięciu odcinków serial dostępny w Internecie oraz publikację noweli, napisanej przez Joëla Dickera specjalnie na tę okazję. Będzie ona dostępna wyłącznie dla tych, którzy odbędą jazdy próbne Nowym DS 4 lub DS 4 Crossback.

W kilka tygodni po premierze na Salonie Samochodowym we Frankfurcie, Nowe modele DS 4 i DS 4 Crossback można będzie zobaczyć w kampanii reklamowej „The DS Writer”, która dziś wystartowała na rodzimym francuskim rynku .

Najnowsze modele DS AUTOMOBILES - Nowy DS 4 i DS 4 Crossback - wyróżnia awangardowa stylistyka i wyrafinowanie, a także zaawansowe technologie i niezwykle wysoki poziom komfortu jazdy. Oba modele zwracają uwagę nową osłoną chłodnicy tzw. „DS Wings”, stanowiącą nowy znak rozpoznawczy Marki.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!