Wzornictwo Alfy Romeo po raz kolejny zachwyca czytelników słynnego niemieckiego magazynu motoryzacyjnego „Auto Motor und Sport". W corocznym konkursie „autonis 2017" czytelnicy przyznali marce Alfa Romeo tytuł „Design Brand of the Year", natomiast nagroda w kategorii „Large SUVs" trafiła do najnowszego modelu w gamie włoskiej marki, nowej Alfy Romeo Stelvio.
Jesteśmy zaszczyceni, że czytelnicy magazynu „Auto Motor und Sport" po raz kolejny przyznali Alfie Romeo tytuł marki wyróżniającej się najlepszym wzornictwem w branży - powiedział Klaus Busse, Head of Design FCA EMEA, podczas ceremonii wręczenia nagród, która odbyła się w Stuttgarcie. To ważne wyróżnienie dla Alfy Romeo, która drugi rok z rzędu została wybrana, przez niemieckich entuzjastów samochodów, marką o wiodącym designie, natomiast model Stelvio - pierwszy SUV w historii Alfy Romeo - zwyciężył w swojej kategorii, podobnie jak Giulia w ubiegłym roku. Wygrana ta napełnia nas dumą, daje wiele satysfakcji dla naszego zespołu projektantów i pokazuje, że jesteśmy na dobrej drodze.
W ubiegłych latach Alfa Romeo była wielokrotnie nagradzana w konkursie „autonis". W roku 2016 Alfa Romeo zdobyła tytuł „Design of the Year", natomiast nowa Alfa Romeo Giulia i Alfa Romeo MiTo zwyciężyły odpowiednio w swoich klasach.
W 2010 roku czytelnicy magazynu „Auto Motor und Sport" wybrali Alfę Romeo Giulietta najlepiej prezentującym się samochodem w kategorii samochodów kompaktowych.
Dokładnie 16 602 czytelników magazynu „Auto Motor und Sport", dostępnego w formie drukowanej i elektronicznej, oddało swój głos w dziesięciu kategoriach tegorocznej, 17. edycji konkursu "autonis". Ponad połowę głosów (50,5%) otrzymała Alfa Romeo Stelvio, stając się zwycięzcą w kategorii „Large SUVs".
Alfa Romeo zdobyła również, już drugi rok z rzędu, tytuł „Design Brand of the Year", uzyskując 27% głosów.