Porsche 911 oraz Macan ponownie na czele

LeadPhoto Porsche 911 oraz Macan ponownie na czele
W tegorocznym rankingu jakości „Initial Quality Study”, przeprowadzonym przez amerykański instytut badawczy J.D. Power, po raz szósty z rzędu Porsche 911 zdobyło pierwsze miejsce w swoim segmencie. Również Porsche Macan kontynuuje sukcesy z ubiegłych lat – model zatriumfował w swojej klasie trzeci rok z rzędu.
Content

Porsche przewodzi też w zestawieniu najlepszych fabryk samochodów: zakłady w Lipsku zajęły czołową pozycję wśród fabryk z Europy oraz Afryki i zostały uhonorowane nagrodą Gold Award. Ranking IQS powstał w oparciu o ankiety zebrane od ponad 77 tys. prywatnych użytkowników, którzy ocenili 243 modele aut 33 producentów.

Jakość stanowi istotę marki Porsche. Bez żadnych kompromisów – mówi Oliver Blume, prezes zarządu Porsche AG. Aby zaoferować klientom najwyższy możliwy poziom jakości, od ponad 50 lat znacząco udoskonalamy model 911, dopracowujemy go i doprowadzamy do perfekcji. Cieszymy się, że także Macan – nasz kompaktowy, sportowy samochód terenowy – po raz kolejny zyskał uznanie J.D. Power. Poprawa oceny ogólnej potwierdza nasze wysiłki, a jednocześnie motywuje do dalszych awansów, choć już dziś jesteśmy na wysokim poziomie.

Porsche 911 zdobywa tytuł najlepszego modelu wśród „średniej wielkości sportowych aut premium” w badaniu IQS nieprzerwanie od 2012 r. Klienci z USA potwierdzają też wysoką jakość sportowego SUV-a Macana – model przoduje w kategorii „kompaktowych SUV-ów premium” od chwili debiutu w rankingu w 2015 r. Na podstawie wyników badania amerykańska firma ocenia również fabryki samochodów. Zakłady Porsche w Lipsku, gdzie powstają czterodrzwiowe linie modelowe Cayenne, Macan oraz Panamera, zostały uznane za najlepszą fabrykę na terenie Europy i Afryki.

W ramach badania „Initial Quality Study” instytut J.D. Power co roku przeprowadza ankiety wśród właścicieli nowych samochodów po 90 dniach od chwili odbioru pojazdu. W tegorocznej, 31. edycji badania nabywcy nowych aut z USA odpowiedzieli na pytania dotyczące 233 kryteriów z różnych kategorii. Badanie trwało od lutego do maja 2017 r. Oceny klientów obejmowały tematy od „wrażeń z jazdy” po „silnik i przekładnię”.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!