W tym roku dostawy odnowionego Porsche Macan w Polsce ruszyły pełną parą. Od niedawna oferta modelu obejmuje nie tylko wersje Macan (245 KM) oraz Macan S (354 KM), ale także topowy wariant Turbo z nowym silnikiem o mocy 440 KM, który przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,3 s.
Od stycznia do września 2019 r. Macan stanowił ok. 46% samochodów Porsche zarejestrowanych w Polsce, ale wysoki popyt utrzymuje również SUV Cayenne, który znalazł w tym okresie 369 nabywców – to wynik na poziomie zeszłorocznego. Kolejny impuls sprzedażowy zapewni nowe Cayenne Coupe, którego pierwsze egzemplarze trafiły już do klientów.
Trzecim modelem w rankingu sprzedaży Porsche w Polsce od stycznia do września 2019 r. była Panamera, zarejestrowana w liczbie 189 aut.
Niesłabnącym wzięciem cieszą się dwudrzwiowe samochody sportowe Porsche – ze wskazaniem na kultowy model 911, który stanowi ok. 9% sprzedaży marki w Polsce (125 sztuk). Samochody z serii 718 w pierwszych trzech kwartałach 2019 r. wybrało 91 nabywców.
Porsche zbiera już zamówienia na swój pierwszy w pełni całkowicie elektryczny samochód sportowy – model Taycan. Dostawy pierwszych egzemplarzy modelu w naszym kraju rozpoczną się na początku 2020 r.
Wyniki Porsche w Polsce wpisują się w ogólnoświatowy trend: w ciągu trzech pierwszych kwartałów 2019 r. producent sportowych samochodów zwiększył swoje dostawy na całym świecie o 3%, do 202 328 aut, a liderami rankingu najchętniej wybieranych serii modelowych pozostają SUV-y Macan oraz Cayenne.