Premiery Mitsubishi w Tokio

LeadPhoto Premiery Mitsubishi w Tokio
Mitsubishi zaplanowała podczas 46. Tokyo Motor Show 2019 światowe premiery dwóch samochodów koncepcyjnych: modelu Mi-Tech Concept - niewielkiego SUV-a wyposażonego w 4 silniki elektryczne oraz modelu Super Height K-Wagon - reprezentującego segment miejskich K-cars. Salon motoryzacyjny w Tokio będzie otwarty dla publiczności od 24 października do 4 listopada, a dwa samochody koncepcyjne zostaną zaprezentowane w Tokyo Big Sight.
Content

Na stoisku japońskiej marki pojawią się również inne pojazdy. Debiut w Japonii będzie święcił Mitsubishi Engelberg Tourer - średniej wielkości SUV, wykorzystujący silnik elektryczny, który w marcu 2019 r. został zaprezentowany podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie. Eksponowane będą również: elektryczna hybryda ładowana z gniazdka Outlander PHEV; crossover Eclipse Cross; minivan Delica D:5; miejski K-car eK Cross i inne modele z segmentu Kcars, sprzedawane w Japonii.

Premiera Mi-Tech Concept
Mi-Tech Concept to model koncepcyjny zelektryfikowanego SUV-a. Nowy, mniejszy i lżejszy hybrydowy zespół napędowy (PHEV), czterosilnikowy elektryczny układ napędu na wszystkie koła oraz zaawansowane systemy wspomagania kierowcy i aktywnego bezpieczeństwa są głównymi cechami konceptu tego małego, zelektryfikowanego SUV-a.

System PHEV
Mi-Tech Concept ma zoptymalizowany układ PHEV pod kątem masy i kompaktowych rozmiarów, a w miejsce benzynowego silnika-generatora zastosowano jednostkę benzynową z turbodoładowaniem. Dzięki temu kierowca może korzystać z trybu jazdy bezemisyjnej i szeregowych trybów hybrydowych, a także z płynnego przyrostu mocy charakterystycznej dla pojazdów wyposażonych w silniki elektryczne.

Czterosilnikowy układ elektrycznego napędu na wszystkie koła
Mi-Tech Concept napędza 4-silnikowy układ 4WD o nazwie Quad Motor z aktywnym systemem kontroli znoszenia AYC, korzystającym z dwóch silników dla przedniej i tylnej osi. Pozwala to na przekazywanie optymalnego momentu obrotowego na wszystkie cztery koła. Mitsubishi podkreśla, że daje to kierowcy pewność prowadzenia, zarówno podczas codziennej jazdy w mieście, jak i niezwykłe możliwości w wymagającym terenie.

Systemy bezpieczeństwa aktywnego i wspomagania kierowcy
Interfejs człowiek-maszyna (HMI) koncepcyjnego Mi-Tech wyświetla na przedniej szybie wiele informacji oraz uzyskiwane przez zaawansowane układy optyczne hologramy rozszerzonej rzeczywistości. System wspomagania kierowcy Mi-Pilot nie ogranicza się wyłącznie do ostrzegania o niebezpieczeństwach, ale może także ingerować w działanie układu kierowniczego oraz hamulcowego. Ponadto systemy bezpieczeństwa aktywnego wspierają kierowcę w celu unikania kolizji lub – kiedy jest nieunikniona – ograniczają jej skutki. Wszystkie te systemy współpracują ze sobą.

Odwiedzający stoisko Mitsubishi będą mogli obejrzeć projekcje wirtualnej rzeczywistości, które pozwolą im oglądać samochód koncepcyjny pod różnymi kątami i z różnych odległości. Stereoskopowe projekcje modelu Mi-Tech Concept można będzie obracać, powiększać lub pomniejszać i oglądać w wybranych sceneriach. Oprócz tego, będzie można skorzystać z możliwości obserwowania wyświetlanej scenerii z wirtualnego wnętrza samochodu; widzowie - w stworzonych planach wirtualnej rzeczywistości – będą mogli poruszać się wokół samochodu, zaglądając do wnętrza lub oglądać pojazd znajdując się pod nim.

Super Height K-Wagon Concept
W stolicy Japonii Mitsubishi zaprezentuje również nową generację modelu koncepcyjnego Super Hight K-Wagon. Japońska marka przekonuje, że samochód ma pojemną kabinę, zapewniając jednocześnie osiągi i funkcjonalność, jakiej właściciele wymagają od swoich pojazdów. Dodaje również, że ten pojazd koncepcyjny zapewnia zwinność i wysokie osiągi, nie ograniczając podróżującym przestrzeni życiowej.

Auto wyposażono również wspomagający kierowcę podczas jazdy po autostradzie pakiet Mi-Pilot: systemy utrzymujący na pasie ruchu, przeciwdziałania skutkom kolizji czołowych, łagodzenia skutków niezamierzonego wciśnięcia pedału przyspieszenia i inne zaawansowane funkcje bezpieczeństwa aktywnego, dzięki którym jest klasyfikowany jako tzw. SAPO CAR S w szerokiej klasyfikacji pojazdów, przyjętej przez rząd japoński.

Mitsubishi Engelberg Tourer
Ten model koncepcyjny nowej generacji SUV-a średniej wielkości jest napędzany hybrydowym układem PHEV Mitsubishi Twin Motor. Japończycy podkreślają, że Engelberg Tourer oferuje znakomite osiągi, które pozwalają kierowcy cieszyć się jazdą w każdych warunkach pogodowych i na dowolnej nawierzchni drogowej. Zapewniają również o dużym zasięgu, właściwym dla elektrycznych hybryd ładowanych z gniazdka (PHEV). Atrakcyjność SUV-a ma podnosić również luksusowe wykończenie oraz trzyrzędowy układ siedzeń, rozszerzający możliwości transportu wielu pasażerów.

DENDO Drive House (DDH)
System DDH został pomyślany jako usługa kompleksowego zakupu, dostępna w salonach, łącząca sprzedaż, instalację i przeglądy serwisowe elementów systemu Vehicle-to-House (V2H), który składa się z pojazdu elektrycznego, adaptera V2H, paneli słonecznych i domowego zestawu akumulatorów. Mitsubishi rozpoczęła dzisiaj sprzedaż próbną usługi pakietowej DDH w niektórych regionach Japonii. Usługa DDH jest prezentowana na stoisku Mitsubishi wraz z elektryczną hybrydą Mitsubishi Outlander PHEV. Na wyświetlaczu możemy śledzić wizualizację przepływu energii w całym układzie DDH, zaczynając od paneli słonecznych dostarczających prąd ładujący akumulator trakcyjny samochodu, aż po wędrówkę nadmiaru energii elektrycznej z akumulatora pojazdu do domowej instalacji elektrycznej. Serwis DDH dostarcza klientowi korzyści, które obejmują oszczędności w kosztach energii elektrycznej i zapewnienie awaryjnego źródła zasilania.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!