Przyszłość nadchodzi teraz

LeadPhoto Przyszłość nadchodzi teraz
Podczas odbywających się w dniach od 14 do 24 września międzynarodowych targów motoryzacyjnych IAA we Frankfurcie mottem ekspozycji BMW Group będzie: „Przyszłość nadchodzi teraz”. Na stoisku o powierzchni 10.500 m² w hali 11 m.in. zaprezentowane zostaną najnowsze produkty marki oraz dokonania w dziedzinie usług mobilności.
Content

Centralne miejsce ekspozycji zajmować będzie marka BMW. Najważniejszym elementem wydarzenia będzie kolisty tor Vision Loop o długości 150 metrów z trybuną na 550 osób. Codziennie zmieniający się kontekst dynamiki jazdy i multimediów będzie zapewniać scenerię dla 14 pokazów koncentrujących się na segmencie luksusowym, marce BMW M, BMW serii X3 oraz przyszłości.

Vision Loop będzie również gościć dziennikarzy podczas konferencji prasowej BMW Group, zaplanowanej na wtorek 12 września 2017 roku o godz. 8:30. Będzie to jednocześnie oficjalne otwarcie stoiska BMW Group na targach IAA.

W okresie poprzedzającym część handlową targów, wieczorem 10 września, Vision Loop będzie sceną dla przedpremierowego pokazu przyszłych scenariuszy mobilności, czyli finału konkursu NextVisionaries (www.nextvisionaries.com), którego gospodarzami będą wspólnie BMW oraz TED.

Na targach IAA 2017 zaprezentujemy wizualizację marki BMW w postaci serii kluczowych „opowieści marki” w nowej, zmienionej formie. BMW i – jako typowy pionier – przedstawi opowieść o wizjonerskiej mobilności (Story of Visionary Mobility), zgłębiającą rozwiązania elektryczne, jazdę autonomiczną i usługi mobilności jako obszary innowacji. Marka BMW zaprezentuje opowieść o progresywnym luksusie (Story of Progressive Luxury) – nowy, pierwszorzędny pokaz ofensywy modeli marki w segmencie luksusowym. BMW M opowie o ekscytującym sportowym charakterze (Story of Thrilling Sportiness), który da się wyraźnie odczuć dzięki pokazowi w Vision Loop. Nie mogę na razie podać wszystkich szczegółów, ale mogę powiedzieć, że podczas targów IAA będzie można doświadczyć mocy naszej innowacyjności – powiedział Hildegard Wortmann, starszy wiceprezes BMW ds. marki.

Odwiedzający IAA będą również mogli być świadkami wielu światowych premier, m.in. nowego BMW X3 oraz BMW serii 6 Gran Turismo, a także zapoznać się z całą gamą modelową.

BMW i pojawi się na scenie z prezentacją wizjonerskiej mobilności. Przenosząc przyszłość do teraźniejszości, modele BMW iPerformance zostaną zaprezentowane w strefie stoiska. Dzięki autentycznym, miejskim materiałom, produkty te będą kontrastować z otoczeniem. Stanowiska ekspozycyjne, odtwarzające interaktywne światła i atmosferę miasta, a także wielkoformatowe ekrany i szklane wyspy – tak zostało wyposażone stoisko.

Będzie to idealnie wpisywać się w kluczowy przekaz ekspozycji BMW Group: „Przyszłość nadchodzi teraz”, który jest jednoznacznym wyrażeniem przewodniej roli BMW Group w dziedzinie mobilności elektrycznej. Do października 2016 roku BMW Group sprzedała łącznie ponad 100.000 samochodów elektrycznych. Wynik ten zostanie wyrównany w samym tylko 2017 roku, gdy kolejne 100.000 wyruszy na drogi i ulice.

BMW Group oferuje obecnie szerszy asortyment zelektryfikowanych samochodów niż jakikolwiek inny producent w segmencie premium: BMW i3, BMW i8 oraz wersje hybrydowe plug-in iPerformance modeli BMW serii 2, BMW serii 3, BMW serii 5, BMW serii 7 oraz rodziny X.

Usługi mobilności BMW: inteligencja i łączność

14-metrowa instalacja ścienna zabierze odwiedzających targi w interaktywną podróż po świecie usług BMW. Począwszy od BMW Connected, trasa będzie wiodła przez Digital Energy Solutions i Digital Charging Services, a także obejmie asortyment usług Now; DriveNow, ChargeNow i ParkNow zostaną zaprezentowane na oddzielnym stanowisku.

W strefie światowych premier, gdzie prezentowane jest BMW serii 6 Gran Turismo, zwiedzający mogą odbyć wirtualną podróż po osiągnięciach techniki – od systemów wspomagających kierowcę po jazdę autonomiczną. Ich przewodnikiem będzie mierzący sześć metrów BMW Personal Copilot.

BMW M

Misja BMW M jest jasno określona. Podczas tegorocznych targów IAA M – najmocniejsza litera świata – zaprezentuje łącznie osiem pojazdów. W tej strefie przestrzeni wystawienniczej wielkoformatowa ściana złożona z diod LED, pulsujące listwy świetlne i czerwone, odblaskowe powierzchnie będą wzmacniać dynamizm, który czyni markę M tak fascynującą. Bogaty asortyment samochodów BMW M uzupełnią modele M Performance.

Obecność marki MINI na IAA 2017 będzie widoczna podczas otwartego pokazu. Zgodnie z duchem czasu i stylem życia MINI architektura w stylu industrialnym w tej strefie stoiska będzie przywoływać scenerię miejską, która czeka na odkrycie. Zwiedzający będą mogli zapoznać się z różnorodnością marki, ucieleśnianą przez pięć modeli MINI: MINI 3-drzwiowe, MINI 5-drzwiowe, MINI Cabrio, MINI Clubman i MINI Countryman. 

Niech życie stanie się przejażdżką – marka BMW Motorrad

Ekspozycja BMW Motorrad będzie obejmować łącznie pięć modeli seryjnych oraz Concept Link. Oznacza to zwiększenie liczby eksponatów w porównaniu z IAA 2015 i podkreśla globalny sukces marki w tym segmencie.

Strefy relaksu BMW Lounge. Strefy relaksu BMW Group Lounge, BMW VIP Lounge i BMW Security Lounge oferują osobom, które chcą porozmawiać o samochodach, wybór jednej z trzech eleganckich lokalizacji. Strefy relaksu BMW Group i BMW VIP Lounge, z widokiem na centralny plac, będą prezentować widoki platformy aktywnej jazdy.

Tegoroczne stoisko będzie wykorzystywać materiały nadające się do ponownego użytku w znacznie większym stopniu niż miało to miejsce do tej pory.

BMW i spotyka TED na stoisku BMW Group

Zanim rozpocznie się część handlowa IAA, stoisko BMW Group będzie scenerią wyjątkowego wydarzenia. Wiosną 2017 roku BMW i połączyło siły ze znaną na całym świecie platformą dla postępowych myślicieli TED (www.ted.com) w celu zorganizowania konkursu NextVisionaries. 10 września marki wspólnie zaprezentują finalistów konkursu wspierającego pionierskich myślicieli poszukujących platformy na arenie międzynarodowej. W ciągu ostatnich kilku miesięcy wizjonerzy, stratedzy i liderzy innowacji z całego świata zostali zaproszeni do zgłaszania pomysłów z zakresu mobilności przyszłości. Podczas targów IAA finaliści konkursu zaprezentują swoje pomysły prestiżowemu jury i 500 zaproszonym gościom.

Marka BMW i demonstruje swojego pionierskiego ducha jako lider innowacji od samego początku tego projektu dziesięć lat temu. Jest to duch, który jednoczy społeczność BMW i oraz TED. To jedyne w swoim rodzaju partnerstwo daje liderom innowacji, którzy mają inspirujące wizje mobilności przyszłości, możliwość przedstawienia ich szerokiej publiczności – wyjaśnia Hildegard Wortmann, starszy wiceprezes BMW ds. marki.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!