Rebranding salonów Skody: 1500 placówek w nowej odsłonie

LeadPhoto Rebranding salonów Skody: 1500 placówek w nowej odsłonie
Skoda zmienia identyfikację wizualną swojej sieci dealerskiej. Zaledwie trzy miesiące po tysięcznym salonie, przebudowanym według nowego stylu, salon AUTO.POINT 21 SAS w Luisant, na południowy-zachód od Paryża, został właśnie 1500 dealerem marki, który wdrożył nową stylistykę. Poza Europą nowy wygląd otrzymają także salony w Azji, Afryce i Australii.
Content

- Prowadząc największą kampanię modelową w 120-letniej historii marki, równolegle zmieniamy wygląd salonów Skody na całym świecie. Jednocześnie restrukturyzujemy wszystkie nasze procesy i działania, tak by jeszcze bardziej angażować klientów w naszych salonach - powiedział Werner Eichhorn, Członek Zarządu Skody ds. Sprzedaży i Marketingu.

Proces przemiany rozpoczął się niecałe dwa lata temu i w ostatnich miesiącach przybrał na intensywności. Poza krajami europejskimi, nowy wygląd otrzymały również salony Skody w Chinach, Rosji i Indiach, a także w Australii, na Tajwanie i w Algierii.

W Pradze, Paryżu, Sidney i Tajpej, nadrzędnym celem nowego designu salonów jest efektywna i bezpośrednia komunikacja z Klientami. Zgodnie ze strategią „Human Touch”, najważniejszy jest kontakt z klientem. Przekłada się to na cały wygląd i architekturę salonów, które są teraz bardzo przestronne i posiadają duże przeszklone powierzchnie. Partnerzy handlowi Skody są szkoleni w celu zapewnienia wyższej satysfakcji konsumenta.

Nowa identyfikacja wizualna Skody jest integralną częścią strategii rozwoju marki. Przez ostatnie pięć lat czeska marka przeprowadziła największą kampanię modelową w swojej 120-letniej historii. Każdy model w gamie został zastąpiony nową generacją lub gruntownie zmodernizowany, kolejne zadebiutowały w segmentach, w których marka była wcześniej nieobecna.

Najważniejszym wydarzeniem roku 2015 było wprowadzenie zupełnie nowego modelu flagowego, Skody Superb trzeciej generacji. Czeska marka planuje kontynuować drogę intensywnego rozwoju w najbliższych latach. Firma zwiększa teraz nacisk na emocjonalną wartość marki i jej modeli, co ma odzwierciedlać także nowy wizerunek salonów sprzedaży.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!