Renault Alaskan pick-up do zadań w terenie

LeadPhoto Renault Alaskan pick-up do zadań w terenie
Renault zapowiedziało wprowadzenie Alaskana na rynek europejski pod koniec 2017 roku. Sprzedaż tego pick-upa o ładowności użytecznej jednej tony rozpoczęła się pod koniec 2016 roku w Ameryce Łacińskiej, ze względu na silne „pick-upowe” tradycje na rynkach tego kontynentu. Renault wprowadziło wcześniej na te rynki Dustera Orocha, który stał się przebojem i zmienił standardy w segmencie pick-upów o półtonowej ładowności użytecznej, ponieważ został zbudowany na bazie płyty podłogowej SUV-a.
Content

Renault Duster Oroch jest dużym pick-upem z podwójną kabiną, czworgiem drzwi i pięcioma miejscami. Duster Oroch stał się liderem segmentu pod względem wielkości sprzedaży. Tymi dwoma modelami Renault potwierdza swoje światowe ambicje podboju rynku pick-upów. Segment ten stanowi ponad 1/3 wszystkich pojazdów dostawczych zarejestrowanych na świecie, co odpowiada sprzedaży rzędu pięciu milionów aut rocznie.

MUSKULARNY DESIGN

W świecie pick-upów Alaskan wyróżnia się designem. Wersja z pełnym osprzętem, zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie, podkreśla jego atletyczny i imponujący styl.

Przód auta zdobi obszerna osłona chłodnicy z chromowanymi akcentami, podkreślająca stylistykę marki Renault. Pokaźne wymiary dodają pick-upowi wyrazu siły i mocy. Solidny przedni zderzak zwraca uwagę dopracowaniem szczegółów. Maska z widocznymi przetłoczeniami podkreśla wrażenie solidności auta.  Charakterystyczny układ świateł full-LED w kształcie litery „C” wyróżnia auto wizualnie. Nieodzowny w tym segmencie dwukolorowy hard top pozwala chronić sprzęt niezbędny podczas wypraw i górskich wspinaczek. Poszerzone nadkola obramowują wyraźnie odcinające się na ich tle obręcze kół z oponami śniegowymi. Kolor nadwozia Biały Satynowy przywodzi na myśl bezkresne śnieżne przestrzenie.  W prezentowanej wersji wnętrze zostało zmodyfikowane, zyskując specyficzny kolor i skórzane siedzenia.

SOLIDNY I MOCNY, GOTOWY DO PODBOJU BEZDROŻY

Alaskan został wyposażony w tylne wielowahaczowe zawieszenie, zapewniające mu zwrotność, doskonałe zachowanie na drodze i wysoki komfort podróżowania wszystkim pasażerom, z zachowaniem właściwości terenowych i solidności auta.
Wzmocniona rama podwozia umożliwia przewóz ładunków o masie ponad jednej tony. Rama podwozia zapewnia znaczny prześwit oraz możliwość holowania przyczep o masie do 3,5 tony.

Alaskan jest mocnym autem o dużych możliwościach terenowych. Samochod został wyposażony w 4 koła pędne ze stałym napędem 4x4 do standardowego użytkowania w terenie oraz krótkie przełożenia skrzyni biegów do ekstremalnej jazdy terenowej. Poza jazdą terenową sprawdzi się tryb z napędem na 2 koła. Dodatkowymi elementami wyposażenia są elektroniczne systemy wspomagania prowadzenia zwiększające komfort i bezpieczeństwo jazdy: wspomaganie ruszania pod górę (HSA) i ogranicznik prędkości na zjeździe (HDC).

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!