Renault i Gwiezdne wojny połączą swoje moce

LeadPhoto Renault i Gwiezdne wojny połączą swoje moce
Renault zachęca wszystkich do wzięcia udziału w europejskiej kampania marki we współpracy z Lucasfilm, Disneyem i Publicis Conseil, która zostanie pokazana w 25 krajach. Najnowszy film o ulubionym łotrze w galaktyce opowiada historię o tym, jak Han Solo wybrał alternatywną drogę i poznał swojego wiernego towarzysza i drugiego pilota, Chewbaccę. Premiera w polskich kina już 25 maja.
Content

Atrakcje zwiazane z premierą 
Już 12 maja 2018 Renault w wybranych salonach umożliwi przeżycie przygód Hana i Lando w „Han Solo. Gwiezdne Wojny – historie”. Odwiedzający będą mogli obejrzeć fragmenty nowego filmu na cztery tygodnie przed premierą. Pokaz odbywa się w technologii VR, która dostarcza widzom jeszcze więcej niepowtarzalnych wrażeń.
Dodatkowo we wszystkich salonach Renault 12 maja odbędzie się Dzień Crossoverów, z mnóstwem atrakcji dla całych rodzin m.in.: poczęstunek, zabawy i quizy z nagrodami dla dzieci oraz jazdy próbne dla dorosłych. Całe wydarzenie będzie nawiązywało do premiery kinowej. Do wygrania w salonach będą również kolekcjonerskie gadżety z filmu Han Solo – Gwiezdne Wojny – historie.

Do wygrania Renault Kadjar 
Dzięki połączeniu sił z Shazam także widzowie wybranych kin będą mieli okazję dowiedzieć się o nowej współpracy Renault. Udział w akcji jest prosty: wystarczy użyć aplikacji Shazam, zeskanować reklamę partnerstwa Renault i Han Solo. Gwiezdne Wojny.
Po zeskanowaniu kodu w aplikacji włącza się nagranie, dzięki któremu użytkownik widzi samochód Renault Kadjar tak, jakby miał go przed sobą – a to wszystko dzięki technologii Augmented Reality (rozszerzonej rzeczywistości). Użytkownik może poznać różne cechy modelu poprzez klikanie dalszych opcji.
Poza aktywnościami w salonach i za pośrednictwem aplikacji Shazam Renault organizuje ogólnopolski konkurs, który umożliwi jego uczestnikom wygranie Renault Kadjar oraz kolekcjonerskich gadżetów z filmu „Han Solo. Gwiezdne Wojny – historie”. W konkursie można wziąć udział w dniach 12-30 maja 2018 r., pobierając kod rejestracyjny ze strony www oraz odwiedzając najbliższy salon.

Kampanię można śledzić na:

kadjar-solo.renault.pl

https://www.facebook.com/RenaultPolska/

https://www.instagram.com/renault_pl/

https://www.youtube.com/user/RenaultPL

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!