Renault KWID na rynki pozaeuropejskie

LeadPhoto Renault KWID na rynki pozaeuropejskie
Wprowadzając model KWID, Renault kontynuuje swoją strategię tworzenia modeli dostępnych dla wszystkich użytkowników w celu zwiększenia swojej sprzedaży na rynkach pozaeuropejskich.
Content

KWID  zrywa z dotychczasowymi kanonami stylistycznymi aut z segmentu A -mini, prezentując atrakcyjną stylistykę nadwozia, stwarzającą wrażenie solidności oraz nowoczesne i przytulne wnętrze z wyposażeniem godnym wyższego segmentu. To nowoczesne  auto o wyglądzie i konstrukcji kompaktowego SUV-a wyróżnia się niespotykaną w tym  segmencie przestronnością wnętrza i wyjątkowo bogatym wyposażeniem.

Jego kompaktowe wymiary w połączeniu z oryginalnym designem SUV-a pozwalają mu swobodnie poruszać się w każdych warunkach drogowych.Dobrze wykończone wnętrze oferuje szereg nowoczesnych elementów wyposażenia, takich jak multimedialny system nawigacyjny Media-Nav z 7-calowym ekranem dotykowym i technologią Bluetooth.

KWIDoferuje użytkownikom komfort i praktyczność auta miejskiego dla całej rodziny, o wzorcowych możliwościach zmiany konfiguracji wnętrza z licznymi schowkami w kabinie.

Renault pokazuje, że potrafi projektować innowacyjne i jedyne w swoim rodzaju auta, spełniające oczekiwania pozaeuropejskich rynków i cieszące się nadzwyczajnym powodzeniem na całym świecie. Wraz z modelem KWID, Renault idzie jeszcze dalej, wprowadzając na rynek małych samochodów atrakcyjne, innowacyjne i niedrogie auto, którego cena w Indiach wynosić będzie od 300 do 400 tys. rupii (4 300 -5 700 €).

KWID trafi na rynek indyjski w drugiej połowie 2015 roku.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!