Renault-Nissan-Mitsubishi partnerem Women's Forum Global Meeting

LeadPhoto Renault-Nissan-Mitsubishi partnerem Women
Alians Renault-Nissan-Mitsubishi potwierdza swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności, będąc głównymi partnerami światowej konferencji Women’s Forum Global Meeting 2017, poświęconym kwestiom społecznym i ekonomicznym.
Content

Alians, największy na świecie producent samochodów elektrycznych, którego sprzedaż przekroczyła 500 000 sztuk, dostarczył flotę samochodów elektrycznych do przewozu uczestników Women’s Forum. Podczas forum przedstawiciele kadry zarządzającej Aliansu wypowiadali się na temat różnorodności w przemyśle samochodowym, sztucznej inteligencji, samochodów elektrycznych, usług w zakresie mobilności i łączności ze światem.

Renault-Nissan-Mitsubishi, największa grupa samochodowa na świecie i światowy lider w zakresie produkcji samochodów elektrycznych, ogłosił, że będzie kontynuował współpracę partnerską z Women’s Forum Global Meeting. To największa platformą dyskusyjna kobiet na tematy społeczne i ekonomiczne. W tym roku Global Meeting odbyło się w Paryżu. W organizowanych sesjach plenarnych i konferencjach udział wzięło ponad 2 000 osób.

Carlos Ghosn, prezes i dyrektor generalny Aliansu, podkreślił: Alians odnowił partnerską współpracę z Women's Forum. Równość szans kobiet i mężczyzn oraz różnorodność kulturowa są kluczowymi elementami wydajności przedsiębiorstwa i zawsze stanowiły priorytet dla Aliansu. Podejmujemy działania na rzecz różnorodności, ponieważ korzystnie wpływa ona na naszą konkurencyjność.

Alians, którego łączna sprzedaż samochodów elektrycznych na świecie niedawno przekroczyła historyczny próg 500 000 sztuk, dostarczył na potrzeby Global Meeting flotę 30 samochodów elektrycznych, w tym Renault ZOE i Nissan LEAF.

W tym roku podczas Women’s Forum Global Meeting wystąpiło czworo przedstawicieli kadry zarządzającej Aliansu: 

- Véronique Sarlat-Depotte, dyrektor ds. zakupów Renault-Nissan-Mitsubishi i prezes-dyrektor generalna RNPO,

- Melissa Cefkin, dyrektor ds. badań i antropolog designu w firmie Nissan,

- Béatrice Foucher, dyrektor ds. zarządzania talentami Renault,

- Bruno Simon, dyrektor ds. samochodów z dostępem do Internetu oraz usług w zakresie mobilności Aliansu.

Bruno Simon i Melissa Cefkin podzielili się swoimi doświadczeniami w dziedzinie łączności ze światem i sztucznej inteligencji. Béatrice Foucher opowiedziała o pracy w środowisku wielokulturowym i zarządzaniu wielopokoleniowymi zespołami w przemyśle samochodowym. Natomiast Véronique Sarlat-Depotte była członkinią jury w trakcie dyskusji nad programem dotyczącym różnorodności.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!