Renault partnerem Paris Saint-Germain

LeadPhoto Renault partnerem Paris Saint-Germain
Klub Paris Saint-Germain i firma Renault podpisały dziś umowę o współpracy podczas trzech najbliższych sezonów piłkarskich.
Content

Kampanie reklamowe i obecność w mediach społecznościowych
Partnerzy będą wspólnie realizować szeroko zakrojone kampanie reklamowe we Francji i za granicą, wykorzystując siłę marki Renault, która jest jednym z największych francuskich reklamodawców i zaangażowanie kibiców wspierających słynny paryski klub.

Renault i Paris Saint-Germain zapowiadaj, że będą również obecni w mediach społecznościowych. Dlatego też 60 milionów fanów klubu może spodziewać się zaskakujących i coraz bardziej wciągających treści w sieciach społecznościowych.

Reanult w piłkarskiej rodzinie
Cieszymy się, że marka Renault wybrała nasz klub, by wejść do wielkiej piłkarskiej rodziny. Jesteśmy dumni, że nazwa klubu będzie kojarzona z jedną z najświetniejszych firm przemysłowych we Francji. Renault zajmie wyjątkowe miejsce wśród naszych partnerów. Z niecierpliwością czekamy na współpracę już w tym sezonie, by zobaczyć naszych piłkarzy w słynnych reklamach French Touch Renault - powiedziałMarc Armstrong, dyrektor ds. sponsoringu Paris Saint-Germain.

Bardzo się cieszymy, że nasza marka będzie kojarzona z klubem Paris Saint-Germain, który przyczynia się do promowania Paryża i Francji na całym świecie. Ta istotna dla nas współpraca otwiera przed nami wiele nowych możliwości zarówno we Francji jak i za granicą, z korzyścią dla naszych klientów i naszej sieci sprzedaży – dodał Philippe Buros, dyrektor handlowy Grupy Renault na Francję.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!