Renault prezentuje cyfrową kapsułę czasu

LeadPhoto Renault prezentuje cyfrową kapsułę czasu
Na Salonie Samochodowym Frankfurt 2017 marka Renault pokazała model SYMBIOZ reprezentujący wizję mobilności w 2030 roku. To koncepcyjny, zintegrowany i autonomiczny samochód, który działa w doskonałej harmonii z domem w innowacyjnym ekosystemie.#RenaultTimeCapsule to wyjątkowa, futurystyczna i bezprecedensowa kampania w sieci, która promuje model SYMBIOZ. Kampania na Twitterze polega na pisaniu i „ukrywaniu” komunikatów wyrażających wizję mobilności jutra internautów.
Content

Renault wraz z prezentacją samochodu koncepcyjnego SYMBIOZ na Salonie Samochodowym Frankfurt 2017 uruchomiło na Twitterze innowacyjną i futurystyczną kampanię cyfrową pod nazwą #RenaultTimeCapsule.

Po raz pierwszy marka z branży motoryzacyjnej stworzyła „Time Capsule”. Jest to kapsuła czasu, która zawiera wiadomości i wspomnienia z teraźniejszości przeznaczone do odczytania w przyszłości. Dzięki funkcji „Direct Message” na Twitterze internauci mogą napisać wiadomość, która wyraża ich własną wizję mobilności w roku 2030, załączyć do niej – jeśli zechcą – zdjęcie, nagranie wideo lub ścieżkę dźwiękową, a następnie „zakopać” ją na koncie @Groupe_Renault.

Rozpoczęta przez Grupę Renault operacja „Time Capsule” jest pierwszym etapem globalnej kampanii. Dalszy ciąg tej podróży w czasie pojawi się niebawem na portalach społecznościowych Grupy.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!