Renault w Cannes

LeadPhoto Renault w Cannes
14 maja rozpoczął się Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes. Europejskie święto kina potrwa do 25 maja. Na użytek VIP-ów, organizatorów i partnerów filmowych Renault udostępniło flotę 210 specjalnie oznaczonych modeli. Publiczność natomiast będzie mogła przetestować w 100% elektryczny model Twizy.
Content

W tym roku firma Renault dwukrotnie zwiększyła flotę swoich pojazdów obsługujących Festiwal w Cannes. Aż 210 samochodów – 70 Renault Latitude i 140 Renault Espace – będzie codziennie dowoziło VIP-ów, organizatorów i partnerów do festiwalowych schodów pokrytych czerwonym dywanem. Nestlé, L’Oréal, Air France… Wszyscy będą jeździć Renault!

Przy okazji publiczność będzie miała okazję odkryć i przetestować ekologiczne środki transportu dzięki Renault Twizy, w 100% elektrycznemu czterokołowcowi marki.

Na potrzeby 67. edycji Festiwalu w Cannes producent samochodów podjął współpracę z Orange, aby zaoferować pasażerom samochodów z oficjalnej festiwalowej floty połączenie z Internetem. Dzięki dużemu zasięgowi 4G Orange w tym regionie, pokładowy modem Domino 4G Airbox umożliwi gościom połączenie WiFi podczas przejazdów po Cannes.

Dla Renault Festiwal w Cannes w połączeniu z prestiżem i całą tą otoczką „glamour” jest już od 31 lat obowiązkowym miejscem promocji naszych nowych modeli przed kamerami z całego świata! W tym roku wydarzeniem będzie Nowe Twingo, model, który doskonale oddaje innowacyjność i awangardowe nastawienie naszych stylistów powiedział Claude Hugot,
dyrektor PR Aliansu Renault-Nissan

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!