Renault z podwójną Red Dot Award 2013

LeadPhoto Renault z podwójną Red Dot Award 2013
Podczas uroczystego przyznania nagród, Renault ZOE zdobyło „Red Dot Product Design Award”, jedną z najbardziej prestiżowych międzynarodowych nagród w dziedzinie wzornictwa.
Content

Rywalizujące z 4 662 kandydaturami złożonymi w 19 różnych kategoriach i ocenianymi przez Jury złożone z 37 międzynarodowych ekspertów, Renault ZOE otrzymało nagrodę „Red Dot Product Design 2013”, stając się jej trzecim laureatem wśród modeli Renault, po Mégane II w 2003 roku i Twizy w 2012 roku. Nagrodę Jury zdobył również bardzo pozytywnie oceniany podczas ostatnich Salonów Samochodowych projekt stoiska Renault o nazwie „The Bump”.

Renault ZOE zostało uhonorowane przez Jury Red Dot Award nagrodą „Product Design 2013” w kategorii „Electric passenger car”, przyznaną podczas uroczystej gali, zorganizowanej w Teatrze Aalto, będącym siedzibą słynnej Opery w Essen. Na ręce Jury zgłoszone zostały w bieżącym roku 4 662 kandydatury w 19 kategoriach.

Nagroda „Red Dot Design Award”, ustanowiona w 1955 roku, stała się międzynarodowym wyznacznikiem jakości w dziedzinie wzornictwa. Konkurs organizowany przez Centrum Wzornictwa Północnej Nadrenii-Westfalii stał się jedną z najbardziej prestiżowych imprez tego rodzaju na świecie. Nagrody „Red Dot” zyskały sobie światową renomę jako jeden z pożądanych znaków jakości, przyznawanych za wybitne osiągnięcia z zakresu wzornictwa przemysłowego. Zgodnie z tradycją, w dniach od 2 do 28 lipca 2013 roku zoganizowana zostanie wystawa wyróżnionych w tym konkursie produktów. W dziale „Design on stage – zwycięzcy Red Dot Award Product Design 2013”, entuzjaści designu będą mogli podziwiać z bliska najnowsze trendy.

Nagrodę Jury Red Dot „Product Design 2013” w kategorii „Trade Fair Stand” zdobył również wykorzystany po raz pierwszy podczas paryskiego Salonu Samochodowego 2012 projekt stoiska Renault o nazwie „The Bump”. Wrażenie niezwykłej przestronności oraz atrakcje nowego stoiska ekspozycyjnego Renault stwarzają pełen życia nastrój otaczający zewsząd zwiedzających, eksponując równocześnie kluczowe wartości marki, jakimi są ruch i zmiana –orzekli członkowie Jury Red Dot Award.

Źródło: Renault

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!