2015 roku Golf był najpopularniejszym modelem marki Volkswagen Samochody Osobowe. Na świecie nabywców znalazło ponad milion różnych wersji tego modelu. Największy wzrost sprzedaży odnotowano w przypadku Golfa Sportsvana – do klientów trafiło o ponad 44% więcej tych samochodów niż rok wcześniej. W Europie oraz w Niemczech modele należące do rodziny Golfa przodują ze znaczną przewagą w statystykach rejestracji nowych samochodów. W Polsce zarejestrowano w 2015 roku 13.869 modeli rodziny Golfa co w porównaniu z rokiem 2014 daje wzrost o prawie 40%.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki
AUTORANKING.PL S.A. realizuje projekt pt.: Wdrożenie platformy B2B w celu rozwoju portalu autoranking.pl poprzez optymalizację procesów biznesowych
z partnerami z branży motoryzacyjnej, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013,
Działanie 8.2 Wspieranie wdrożenia elektronicznego biznesu B2B, oś priorytetowa 8: Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki.
Czas trwania projektu: sierpień 2014 – marzec 2015
Numer umowy o dofinansowanie: UDA-POIG.08.02.00-30-048/14-00