Rozpoczął się „social tour” Citroëna

LeadPhoto Rozpoczął się „social tour” Citroëna
„Cały świat w Twoim samochodzie”… Hasło kampanii reklamowej Nowego CITROËNA C4 Picasso nabiera pełnego znaczenia wraz z rozpoczęciem „Social Tour ” CITROËNA , realizowanej w 100% na pokładzie nowego modelu Marki akcji.
Content

Trasa wyprawy przebiegać będzie z Francji do Wielkiej Brytanii, przez Hiszpanię, Belgię i Niemcy, a fani będą mogli śledzić jej przebieg na bieżąco za pośrednictwem profili społecznościowych. Będą mogli również interaktywnie uczestniczyć w przygodzie, komunikując się on-line z ekipą CITROËNA znajdującą się na pokładzie samochodu, i zaproponować jej na przykład przejazd przez miejscowości, w których mieszkają!

Nowy CITROËN C4 Picasso, prawdziwy „Technospace”, jest gwiazdą trwającej 5 tygodni wyprawy przez całą Europę, która odbywać się będzie zarówno w świecie rzeczywistym jak i wirtualnym.

Krótkie wywiady na ulicy, przedpremierowe jazdy próbne Nowym CITROËNEM C4 Picasso, spotkania z sympatykami i kolekcjonerami samochodów Marki, dyskusje z blogerami, sesje zdjęciowe i kręcenie filmów… W ciągu całej podróży ekipa CITROËNA będzie tworzyć treści i dzielić się nimi z internautami z całego świata, fanami i followersami, za pośrednictwem serwisów społecznościowych. Filmy zamieszczane będą na YouTube i Facebooku, zdjęcia na Instagram i Flickr, wiadomości na Twitterze… “Cały świat w Twoim samochodzie”, w końcu jest to możliwe!

Źródło: Citroën

Movie
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!