Ruszyła kampania reklamowa bestsellerowego crossovera Nissana

LeadPhoto Ruszyła kampania reklamowa bestsellerowego crossovera Nissana
Nissan Qashqai przeszedł gruntowną modernizację, podkreślającą jego wyjątkowy charakter. Z okazji wprowadzenia modelu do sprzedaży Nissan rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię reklamową, która potrwa do 23 września. Za jej przygotowanie odpowiedzialna była agencja TBWA.
Movie
Content

Główny nacisk w komunikacji został położony na te aspekty samochodu, które uległy największym zmianom, czyli stylistykę nadwozia, wyposażenie i wykończenie wnętrza oraz nowoczesne technologie.

Już w pierwszych sekundach spotu reklamowego uwagę zwraca zmodernizowany przód samochodu, którego głównym elementem jest najnowsza wersja motywu litery V z nowym logo Nissana na kracie wlotu powietrza oraz nowoczesne, w pełni LED-owe reflektory. Zmianie uległy także tylne światła diodowe, których klosze są teraz wypukłe i przyciemnione. Kolejnym przyciągającym wzrok detalem są nowe, eleganckie obręcze ze stopów metali lekkich.

W komunikacji podkreślone są także innowacyjne technologie, w które wyposażony jest nowy Qashqai, jak na przykład pokazany na filmie alarm ostrzegający o ruchu poprzecznym z tyłu, zmniejszający ryzyko kolizji przy małej prędkości podczas wyjeżdżania tyłem z miejsca parkingowego. Kiedy w czasie cofania system wykryje zbliżający się pojazd, ostrzega kierowcę sygnałem wizualnym i dźwiękowym.

Inne, wymienione w kampanii rozwiązania technologiczne, to wysokiej klasy 8-głośnikowy system audio BOSE Premium, automatyczny hamulec awaryjny czy reflektory z funkcją sterowania adaptacyjnego, która dostosowuje dynamicznie wiązkę światła w czasie pokonywania zakrętu w zależności od prędkości pojazdu i kąta obrotu kierownicy.

Dopełnieniem wizerunku nowego Nissana Qashqai jest wnętrze, wykończone materiałami wysokiej jakości i jeszcze bardziej zorientowane na kierowcę. Wśród nowości szczególną uwagę zwraca kierownica, jednobryłowe fotele pokryte elegancką skórą Nappa czy wspomniany wcześniej system audio.

Poza aspektami związanymi z cechami nowego crossovera celem kampanii jest zakomunikowanie oferty specjalnej – pakietów dodatkowego wyposażenia w prezencie przy zakupie wybranych wersji. Klient decydujący się na Nissana Qashqai N-Connecta otrzyma pakiet Style o wartości 4200 zł, w którego skład wchodzą w pełni diodowe reflektory z funkcją sterowania adaptacyjnego oraz panoramiczne okno dachowe, a wybierający wersję Tekna – wart 4500 zł pakiet Premium, czyli system nagłośnienia BOSE Premium, panoramiczne okno dachowe oraz podgrzewanie przedniej szyby.

Ponadto Nissan oferuje atrakcyjne formy finansowania, dopasowane do potrzeb różnych grup klientów. Przykładowo w kredycie Select klient indywidualny może zostać właścicielem nowego Nissana Qashqai już za 809 zł miesięcznie, przy założeniu 30%-owej wpłaty własnej i 3 lat finansowania. Z kolei w ofercie leasingu Select dla firm przy analogicznych założeniach rata miesięczna wyniosłaby już od 488 zł netto. Do wyboru są także inne propozycje: kredyt 3x33 oraz leasing od 100%.

Kampania jest prowadzona w różnych kanałach przekazu: telewizji, radiu, internecie oraz w formie komunikacji bezpośredniej. Jej ostatnim etapem będą dni otwarte we wszystkich autoryzowanych salonach Nissana w Polsce, zaplanowane na 16-23 września.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!