Lexus GS F zyskał większy rozstaw kół, zwiększający przyczepność i stabilność, a także poprawiający osiągi system wlotów zimnego powietrza, usprawniony układ wydechowy z tytanowymi końcówkami rur oraz specjalne pneumatyczne zawieszenie. Aerodynamikę zoptymalizowano przez zainstalowanie elementów z kompozytu, zbrojonego włóknem węglowym - spojlera przedniego, nakładek progów i tylnego dyfuzora; z tego samego materiału wykonano też kierownicę. Całość uzupełniają 20-calowe, frezowane felgi Vossen oraz wzmocnione hamulce.
RC F zmodyfikowany przez Ishiharę został również poszerzony, zyskując bardziej agresywny wygląd i lepsze własności jezdne. Podobnie jak w przypadku GS F, coupe wyposażono w system wlotów zimnego powietrza, nowy wydech i ulepszone zawieszenie. Karoserię wzbogaciły karbonowe dodatki w postaci przedniego i tylnego spojlera, nakładek progów i dyfuzora. W kabinie zamontowano profesjonalne, kubełkowe fotele i sześciopunktowe pasy bezpieczeństwa.
W Las Vegas pokazano też Lexusa RC F GT3. Doświadczenia, zebrane podczas jego udziału w wyścigach w sezonie 2016, wykorzystywane są do optymalizacji rozwiązań stosowanych w programie wyścigowym Lexusa. W sezonie 2017 w zawodach IMSA WeatherTech SportsCar Championship startować będą dwa ulepszone dzięki temu Lexusy RC F GT3 w barwach 3GT Racing Paula Gentilozziego.
Prawdziwą szarą eminencją targów było nowe flagowe coupe, Lexus LC 500, błyszczące lakierem w kolorze o sugestywnej nazwie Caviar.