Skoda podbija rynek chiński

LeadPhoto Skoda podbija rynek chiński
Skoda opublikowała pierwsze szkice swojego nowego modelu. To SUV, który powstał specjalnie z myślą o potrzebach kierowców chińskich miast. W Chinach uzupełni on gamę SUV-ów marki obok już dostępnych tam modeli Kodiaq i Karoq. Trzeci SUV marki swoją premierę będzie świętował tuż przed rozpoczęciem tegorocznej edycji targów motoryzacyjnych w Pekinie.
Content

Nowy desing
Premierowy pokaz nowego SUV-a będzie stanowił jedno z głównych wydarzeń tegorocznej edycji targów w Pekinie. Przy projektowaniu modelu uwzględniła specyficzne oczekiwania i preferencje chińskich klientów w zakresie stylistyki i wyposażenia pojazdu. W nowym modelu grill i reflektory tworzą jedną, zwartą formę. Wcięcie wyrzeźbione w dolnej partii drzwi rozciąga się ku tylnej osi, wzmagając optyczny efekt szerokich nadkoli. Pas tylni oraz tylne światła mają charakterystyczne dla Skody, kryształowe kształty.

Popularność Skody na rynku chińskim wzrasta
Po pierwszym kwartale 2018 roku, marka może pochwalić się w Chinach ponad trzydziestoprocentowym udziałem rynkowym w segmencie SUV-ów. Do Chin trafia obecnie co czwarty nowy samochód Skody. W 2017 roku wynik dostaw wyniósł 325 000 samochodów - to najlepszy wynik od momentu, kiedy marka powróciła na ten rynek w 2007 roku.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!